A programsorozat első alkalmával mini koncertekkel egybekötött kávékóstolón
ismerkedhettek meg az érdeklődők olyan fiatal zenészekkel, akik művészetével nap mint nap találkozhatunk Budapest utcáin.
A Starbucks elkötelezett a művészetek és a fiatal tehetségek felkutatása mellett. A vállalat idén tavasszal a magyar költészet napja alkalmából hirdetett versíró pályázatot, korábban pedig a Fortepan képeiből válogatott kiállítással idézte fel a kávéházak virágkorát és annak hazai jellegzetességeit. A #ZenélAzUtca együttműködéssel a Starbucks célja, hogy az irodalom és a képzőművészet után, a zene előtt is megnyissa kávézóit, Odett kezdeményezése pedig kiválóan illeszkedik az elképzeléshez.
„A Starbucksnál hiszünk a kávéházak klasszikus, közösségteremtő erejében, és büszkék vagyunk arra, hogy kezdeményezéseinkkel értéket közvetítünk. Odett #ZenélAzUtca vlogjával való együttműködés külön öröm számunkra, hiszen így a zene és a fiatal művészek jelenléte újra egyet jelenthet a kávéházi mindennapokkal. A #ZenélAzUtca terveink szerint még sokáig része marad a Starbucks üzletek életének, a legfrissebb részletekről folyamatosan tájékoztatjuk majd az érdeklődőket.” – mondta az együttműködésről Kerek Fanni, a Starbucks hazai brand managere.
Odett felfedezettjei még négy alkalommal, zenés blokkokkal egybekötött kávészemináriumon mutatkoznak be a Starbucks kávézóiban. A rendezvénysorozat első alkalmán Kovács Kristóf és Jana Shabes mutatta be gondolatvilágát és művészetét.
„A #ZenélAzUtca projektben olyan zenészek kapnak lehetőséget, akik jelen vannak a
mindennapjainkban, de mégis keveset tudunk róluk. Kik ők? Honnan jöttek, merre tartanak? Mi motiválja őket, hogy télen-nyáron kimenjenek az utcára és a köztereket színpadként tekintve okozzanak csodás pillanatokat? Ezekre a kérdésekre keressük a választ a jelenleg öt részből álló sorozatban és mostantól már élőben, a Starbucks kávézóiban is.” – tette hozzá Polgár Odett énekesnő, dalszerző, a #ZenélAzUtca projekt kitalálója és megvalósítója.
( onBRANDS )