Az igazgatói feladatokat Fazekas Ildikó látja el.
Az önszabályozás teljes rendszerének működtetése – az előzetes véleményezéstől a reklámok utólagos átfogó vizsgálatáig (monitoring) – mellett
a társadalmi érzékenység változásának nyomon követése, szükség esetén a munkába és a reklámok értékelési szempontrendszerébe való beépítése komoly kihívás és nagy felelőssége az ÖRT-nek.
A digitális világ új kihívásai, a gyermekeknek szóló reklámozás, a környezetvédelem és az emberi méltóság csak néhány azok közül a kérdések közül, amelyekkel kapcsolatos nemzetközi trendeket, a szabályozási környezet változását és a fogyasztói kutatási eredményeket folyamatosan nyomon kell követni. A bővülő, erősödő csapatra tehát egyre több feladat vár.
Gerendi Zsolt elsődleges feladata az ÖRT operatív teendőinek szervezése, a tagokkal és a társszervezetekkel való kapcsolattartás, valamint az új tagok toborzása lesz.
“Nagy várakozás van bennem, hiszen a szakma egy új területével ismerkedhetem meg. Sokat fogok tanulni, és sok új szakembert ismerhetek majd meg, ez erős motivációt ad a számomra. Biztos vagyok benne, hogy az ügynökségi életemből hozott gyakorlati tapasztalatok hozzáadnak új elemeket az eddig is jól, nagyszerű kollégákkal működő csapatunk napi munkájához.” – fogalmazott Gerendi Zsolt főtitkár.
“Nagyon örülök Zsolt érkezésének, hiszen az ő sokéves, multinacionális környezetben, operatív területen szerzett tapasztalata új lendületet hoz majd a mindennapi életünkbe.” – tette hozzá Fazekas Ildikó, az ÖRT igazgatója, aki a jövőben a stratégiai feladatokra koncentrál.
( onBRANDS )