Alberto Di Leót nevezték ki az Unilever Magyarország és Adria régió új ügyvezető igazgatójává, aki egyben a kelet-európai régióért felelős vezetői csapat tagja is lesz. A szakember az ügyvezetői poszton Regina Kuzminát váltja.
Alberto Di Leo széleskörű tapasztalatokkal gazdagítja a helyi leányvállalatot. Az Unileverhez 1997-ben csatlakozott Olaszországban, azóta – végigjárva a globális szervezet ranglétráját – számos pozíciót töltött be a marketing területén, Észak-Amerikától kezdve az Egyesült Királyságon át egészen Hollandiáig. Az elmúlt három évben az európai jégkrém- és teaüzletág vezetőjeként 20 ország piacaiért volt felelős.
Új pozíciójában Alberto Di Leo Magyarország, valamint a három országot (Horvátország, Szlovénia és Bosznia-Hercegovina) felölelő Adria régió piacaiért felel.
„Nagyon örülök annak, hogy egy ilyen nagyszerű ország gyönyörű fővárosába, Budapestre költözhetek a családommal. Megtiszteltetés számomra, hogy egy rendkívül sikeres csapathoz csatlakozhatom és építhetek az eddig elért kiváló eredményekre. Az ikonikus helyi márkákból, amilyen például a Baba is, valamint a Domestoshoz hasonló erős nemzetközi brandekből álló portfólió teszi lehetővé számunkra azt, hogy minden nap hozzájáruljunk több millió magyar életminőségének javításához. A jégkrém-üzletágban eltöltött hosszú évek alatt megtanultam, hogy ha nem is vagyunk képesek “megmenteni a világot” nap mint nap, cselekedeteink révén jobbá tehetjük a körülöttünk élők életét – legyen az egy mosolynak vagy egy jégkrémnek köszönhető.” – mondta az új ügyvezető igazgató.
Alberto Di Leo az International School of London hallgatója volt, majd a római Luiss Egyetemen marketingesként szerzett diplomát. Nős, három lány édesapja – gyermekei is izgatottan várják már az augusztusi költözést Budapestre.
Tavaly az Unilever Magyarország nettó árbevétele 8 százalékkal 107,1 milliárd forintra nőtt, ezen belül a belföldi értékesítés nettó árbevétele 7,4 százalékkal 78,9 milliárd forintra, az exportértékesítés nettó árbevétele pedig közel 10 százalékkal 28,2 milliárd forintra emelkedett. Az adózás előtti eredmény (nyereség) meghaladta a 4,3 milliárd forintot, ami közel másfélszerese az egy évvel korábbinak.
( onBRANDS )