Így eddig még soha nem láthattad, 360 fokban. A videót a komplexum születésnapja alkalmából készítette a Groupama Biztosító. A bajnokok öltözőit, a technikai helyiségeket és lelátókat bejárva az Aréna műhelytitkairól is megtudhatunk érdekességeket.
A Groupama Arénát, 2014. augusztus 10-én adták át és nem sokkal később
a The Stadium Business Awardson el is elnyerte az első helyet az újonnan épült stadionok kategóriájában.
Azóta a sportkomplexum 150 hivatalos mérkőzésnek – köztük 27 válogatott meccsnek –, közel 1000 vállalati rendezvénynek és 2 mega koncertnek adott helyt. Az Arénát, amelyben a Depeche Mode és Robbie Williams játszott telt ház előtt, most egy izgalmas vizuális élmény segítségével ismerhetjük meg jobban.
A videóban található séta a valóságban is bejárható útvonalat mutat be a múzeumtól kezdve a gyepszőnyegen át, egészen a Sky Boxokig. Betekintést nyerünk a kommentári stúdióba és a bajnokok öltözőjébe. Mindeközben olyan érdekes információkhoz jutunk, mint például, hogy a csatár Varga Roland lövései gyakran elérik a 115 km/h sebességet, hogy egy mérkőzés lebonyolításához 700 ember összehangolt munkája szükséges vagy, hogy az óriáskivetítők egy kisebb lakás alapterületét is kiteszik.
Alkotók listája:
Megbízói oldal
Megbízó: Groupama Biztosító
Kommunikációs főosztályvezető: Bíró Szilvia
Kommunikációs osztályvezető: Baranyi László
Kampánymenedzserek: Hanka Nóra, Hirmanné Czakói Andrea
Ügynökségek
Online és produkciós ügynökség: Greenroom
Senior account manager: Egyházy Edina
Account manager: Jungvirt Tamás
Creative group head: Kováts Gergely
Copywriter: Raj Dániel
Vizuál: V. Németh Viktor
Operatőr: Zöldi Kovács Máté
PR ügynökség: Café PR
Ügyfélkapcsolati igazgató: Nagy Tamás
Kampányteam: Juhász Fanni, Horváth-Bors Bettina, Budai Lotti
( onBRANDS )