Szinte mindenkit beemelhetünk az #ökoharcos-ok nemes táborába, aki legalább már egy kis lépést tett afelé, hogy fenntarthatóbb életet éljen. Újrahasznosított, vegán, zero waste, cruelty free…
A legfrissebb JOY magazint átjárhatja a tudatosság: 50%-ban újrahasznosított papíron olvasható cikkeink mindegyikében fenntartható, újrahasznosított, cruelty free márkákat, termékeket ajánlunk, fontos témákat veszünk górcső alá, mint a klímaszorongás vagy a hazai szaporítóhelyzet, és olyan példaértékű hazai és külföldi hírességeket, tervezőket, alkotókat mutatunk be, akik életvitelükkel, termékeikkel, projektjeikkel tesznek azért, hogy állat- és környezetbarát világban élhessünk….”– köszönti olvasóit szeptemberi lapszámban, a Joy crossplatform főszerkesztője, Alberti Petra.
A JOY márka mindig is fontosnak tartotta, hogy elérését és véleményvezér hangját jó ügyek támogatására használja, és egyúttal érzékenyítse és edukálja olvasóközönségét, hogy ők is figyeljenek a környezetükre, a rászorulókra, a bolygó jövőjére. Évente kétszer a JOY Tündér egy-egy rászorulókat segítő alapítványt támogat nagy összeggel, a magazin utolsó oldalán a JOY Zoo rovat és online a külön kutyás témájú Kutyadolog blog a tudatos állattartókhoz szól.
A szórakoztatás mellett edukációs tartalmakkal jelenik meg a lap.
Állandó rovat az életmódhírek, mely tudatos életmódmóddal, ökotudatos tippekkel, innovációkkal foglalkozik. A Youtube csatornán pedig megtekinthetők a „Mondj te is nemet a szőrmére” videók.
„A JOY kiadójaként büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon kizárólag a Marquard Media nevezheti magát Fur Free vállalatnak, és a magyar médiacégek közül elsőként csatlakoztunk a „Fur Free” vállalatok világszerte növekvő táborához. Ezen szellemiség jegyében sem divat-összeállításainkban, sem hirdetési felületeinken nem szerepeltetünk állati szőrből készült ruhadarabokat, táskákat és kiegészítőket. A Marquard Media vallja, hogy az üzleti működés és a felelős vállalati magatartás elválaszthatatlan egymástól. Tudatában vagyunk annak, hogy az általunk létrehozott értéken keresztül komoly hatással vagyunk a társadalom életére, és tisztában vagyunk vele, hogy emiatt kiemelt szerepünk van a fenntarthatósági és társadalmi felelősségvállalási alapelvek terjesztésében. Ez a tevékenység most már áthatja a mindennapijainkat, termékeink és munkavállalóink jövőképét, ahogy ezt a különleges lapszámot is. De cégcsoport szinten is hasonló elveket vallunk és hisszük, hogy az vállalati felelősségvállaláson túl mindannyian, egyéni szinten is felelősek vagyunk a jövőnkért. Ezt az igazi személyes elhivatottságunkat szerettük volna kifejezni, amikor a CSR-t Marquard Media Cares programra neveztük át.” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.
( onBRANDS )