MEGÚJÍTJA MÁRKÁJÁT AZ ALFÖLDI TEJ

Új termékkel is bővítik a kínálatot.

Az Alföldi Tej 15 milliárdos debreceni beruházása révén egy sajtgyártó részleggel, illetve a sajtgyártás során keletkező édes savót feldolgozó savóporító üzemmel bővül a vállalat.
Az üzemben trappista, illetve később gouda sajtot gyárt majd a tejipari cég.

A terméket az Alföldi Tej közismert, „Magyar” márkája alatt vezeti be. A „Magyar trappista sajt” kerek henger, felezett henger és szeletelt formában lesz kapható országszerte. A trappista sajt magyarországi kereskedelmi bevezetésének alkalmából a vállalat megújította a „Magyar” márka megjelenését is. A „Magyar trappista sajt” elegáns, fekete színű csomagolást kapott, amelyen aranyszínű a felirat, ezzel közvetítve, hogy prémium minőségű termékről van szó.

„A termék prémium jellegét az egyedi receptúra és az érlelési idő szigorú betartása garantálja. Az ősz folyamán átfogó marketingkampánnyal vezetjük be Magyarországon új sajtunkat. A kampány tv, rádió, online, outdoor és print megjelenések mellett influenszer együttműködésekből és kóstoltatásokból áll majd.” – mondta Dobrovoczky István, az Alföldi Tej értékesítési és marketingigazgatója. A kampánytervezést és médiavásárlást a vállalat ügynökség nélkül, saját maga végzi.
( onBRANDS )