ÚJ ÜGYNÖKSÉGGEL DOLGOZIK TOVÁBB A REXONA

2020 első negyedévében új kommunikációs platformot vezet be a Rexona.

A Kiosk nyerte a Rexona új, átfogó, purpose-alapú kommunikációs platformjára kiírt tendert.

A márka eddig még sosem jelentkezett teljes mértékben hazai fejlesztésű, átfogó kampánnyal, ez most megváltozik.

A több éven át használandó kreatív platform fejlesztésére tendert írt ki az Unilever csapata, amelyen 5 magyar reklámügynökség vett részt. A megbízást végül a Kiosk nyerte el, így újabb Unilever márkával bővült a cég portfóliója az eddig is kezelt Baba és Signal márkák mellett. A kampány gyakorlatilag minden elemében meg fogja újítani a Rexona kommunikációját, a TVC-től a trade promóción át a fogyasztói aktivációig –

cél a márka pozícionálásának erősítése, illetve a társadalmi felelősségvállaláson alapuló tevékenységeinek egységes alapokra helyezése, hatékonyabbá tétele.

Megbízó – Unilever

Category Manager: Homor Judit
Rexona Brand Manager: Béke-Dajkó Anett 

Ügynökség – Kiosk

Stratégiai vezető: Mátyus Viktor
Kreatív igazgató: Endrődi Zoltán
Account director: Török Barbara

( onBRANDS )