EZZEL SZEMBE KELL NÉZNI

Leader típusú emberek kellenek.

Ma egy márka értékének az egyik legmeghatározóbb része a fenntarthatóság, a felelős működés.

Az, hogy a márkák, a vezetők, leaderek élhetőbbé teszik-e a világot, azon múlik, hogy a márkájukba, a működési stratégiájukba beépítik-e a fenntarthatóságot. Ha a fenntarthatóságot beépítik, akkor hatással lesznek a világra, akkor teremtenek igazi értéket.

Ezzel szembe kell nézni és a döntésekhez nem elég ám a pénz, ehhez leader típusú emberek kellenek, akár egy nagyvállalatban, akár egy helyi kisvállalkozásban. Mert ma már nem az a lényeg, hogy mit gyártasz, vagy hogy mivel kereskedsz, hanem az, hogy a dolgozók milyen értékek mentén élnek, mit képviselsz a világban és azt hogyan tudod elmondani és a piacodat abba bevonni. Érték alapon!
Kőszegi András )