Mindenki szakértő, mindenki megmondja a tutit, pánik, gúny, cinizmus, politizálás. Viták, veszekedések, álhírek, a sajtó iszonyatosan felzaklató cikkeinek minden mennyiségben történő megosztása.
Influenszerek tovább posztolják a csini kis képeiket. Ezúttal a hashtagstayhome hashtagstayalive hashtagstaysafe hashtagekre cserélték a szokásos hashtaghappy hashtagfashionaddict hashtagsmile stb. hashtageket. Egy-egy kicsit bátrabb beszél a pozitív gondolkodás és a család fontosságáról is. Felszínes viselkedés, ahol továbbra is a külsőségek, és hogy mit mutatunk a legfontosabb. A hangulat viszont itt sokkal nyugodtabb.
Nincs pánik hangulat, konstruktív posztok arról, ki hogyan segít, mit tesz. Milyen jó ötletek kerültek elő, kríziskezelési tippek, tanácsok. Most igazán lehet látni mennyire másként szocializál egy-egy közösségi média, illetve a rétegeket, akik használják.
Tanulságos.
( Csábi Boróka, “Te vagy a brand” alapítója )