ÚJ MARKETINGIGAZGATÓ VISZI TOVÁBB AZ EMAG ÉS AZ EXTREME DIGITAL MÁRKÁKAT

Július elsejétől Szarka Szilvia lesz a marketingvezető.

Szarka Szilvia 13 évnyi tapasztalattal rendelkezik az e-commerce szektorban marketing területen, és az Extreme Digital és az eMAG Magyarország jelenleg is zajló fúziója nyomán került a csapatba.

Ezt megelőzően 2012 óta dolgozott az Extreme Digitalnál, ahol hat éve vezeti a marketinges csapatot. Korábban disztribútori és ügynökségi oldalon is dolgozott a szakmában.

A hazai e-commerce piac két legmeghatározóbb szereplője június utolsó hetében kezdte meg az összeköltözést.

A következő lépés egy teljesen integrált csapat létrehozása, amelynek tagjai tovább építik és támogatják a két márkát.

Az összeolvadást követően mind az eMAG, mind az Extreme Digital külön márkaként él tovább, sőt, az eMAG online kereskedőből nemrég hibrid modellre váltott első budapesti üzletének megnyitásával, amelyet idén még legalább két újabb bolt követ majd Budapesten, illetve Pécsett. Ennek jegyében már el is kezdődött az eMAG márka újrapozícionálása, amelynek első brandkampányát az ACG-vel, a márka új lead ügynökségével dolgozta ki a vállalat. Az egyesülő márkák PR és kommunikációs feladatait júniustól az Eurolex Consulting, az Extreme Digital korábbi ügynöksége látja el.
( onBRANDS )