ÚJABB GAMER OLDALAK AZ ATMEDIÁNÁL

Az Atmedia értékesíti a legtöbb film- és videójáték-portált.

Szeptembertől jelentősen tovább bővül az Atmedia online portfóliója, miután újabb, elsősorban férfi olvasókat elérő, videójátékokra és a tech szektor híreire szakosodott portálcsalád jelenik meg a multimédiás kereskedőház kínálatában.

A hirdetők szeptember elsejétől a Gamestar, a PC World, a Computerworld és a Puliwood felületeit kizárólag ennél a kereskedőháznál érik majd el.

Az Atmedia online üzletága idén jelentős gaming- és filmpiaci hírekre szakosodott portfóliót épített. Év elején érkezett az Atmediához az egyik nemzetközi piacvezető portál (IGN.hu), tovább erősítve a 2019-ben csatlakozott, MAFAB által kínált tartalmakat, majd idén szeptember elsejétől további 4 meghatározó weboldal reklámértékesítését kezdi meg a vállalat.

A gamestar.hu, a pcworld.hu, a computerworld.hu és a puliwood.hu oldalak jól ismertek a hazai olvasók körében. Az online trendekkel, e-gaminggel, valamint filmes tartalmakkal foglalkozó oldalak kiadója különböző csatornáin – online, digitális és nyomtatott magazinjaival, illetve konferenciáival és eseményeivel – havonta egymillió tech-felhasználót ér el. A kiadó jogelődje révén 1991 óta építi portfólióját, és az amerikai IDG kizárólagos magyarországi licencpartnereként egyedülálló módon, az IT sajtópiac minden szegmensét lefedő portfolióval rendelkezik. Emiatt a szektor üzleti hírei iránt érdeklődők éppúgy megtalálják az őket érdeklő tartalmakat, mint a gamerek, a tech-világ iránt érdeklődők vagy az új mobileszközök hívei.

„Kiadónk az elmúlt évtizedek alatt dinamikusan fejlődött, bővítettük a portfóliónkat, szolgáltatásainkat, és most érkezett el annak az ideje, hogy a hirdetési felületeink értékesítése is nagyságrendet ugorjon. Ezért választottuk az Atmedia multimédiás kereskedőházat.” – nyilatkozta Virágh Márton, a Project029 Kft ügyvezetője.

Az érkező portálok közül a Gamestar a hazai piac egyik legolvasottabb gamer magazinja, a PC World az egyik legismertebb és legrégebbi B2C informatikai lap, míg a nemzetközileg fél évszázados múltra visszatekintő Computerworld az informatikai szektor döntéshozóinak elengedhetetlen tájékozódási pontja.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta: „Online portfóliónk már eddig is sokszínű videós- és display inventory-val rendelkezett, és örülünk a bővülésnek, és várjuk a Project029 magazincsalád érkezését. Az utóbbi időben azt tapasztaltuk, hogy nemzetközi téren jelentősen megnőtt az e-gaming tartalmak iránti kereslet, és várhatóan ez lesz a hazai piac jellemzője is. Ráadásul a Gamestar és a Computerworld saját videós tartalmai illeszkednek vállalatunk stratégiájába, a jogtiszta videós inventory-ra épülő értékesítésbe, és erősödünk a férfiasabb célcsoportok elérésében is.”
( onBRANDS )