II. UNICEF POP-UP STORE

Ismét megrendezi nagyszabású jótékonysági gardróbvásárát az UNICEF Magyarország.

Október 11-e a Lánygyermekek Világnapja.

Az október 9-én nyíló, háromnapos Pop-Up Store ezúttal is márkás ruhadarabokkal, rendkívül kedvező áron várja az érdeklődőket.

Az UNICEF Magyarország a jótékonysági gardróbvásáron befolyt teljes összeget a rászoruló lánygyermekek életének jobbá tételére fordítja.

A tavalyi nagy sikerű rendezvény házigazdájához, Mihalik Enikő szupermodellhez most Blaskó Nikolett, a kommunikációs szakma egyik legismertebb szereplője, a hazai kortárs alkotók elismert támogatója is csatlakozott azzal a nem titkolt küldetéssel, hogy a gazdasági és kulturális elit képviselői közül felajánlásaikkal minél többen járuljanak hozzá a gardróbvásár sikeréhez.

Az akcióhoz eddig több mint 30 neves hazai tervező, divatmárka csatlakozott felajánlásaival.

2020-ban a lányoknak világszerte olyan nehézségekkel kell szembenézniük, mint a kényszerített házasság, az erőszak és az oktatási egyenlőtlenségek. A statisztikák szerint minden évben 12 millió fiatalt adnak férjhez 18 éves kora előtt, világszerte 130 millió 6 és 17 év közötti lány egyáltalán nem jár iskolába, valamint a Földön élő 800 millió analfabéta kétharmada is nő. Az UNICEF évtizedek óta harcol a gyerekházasság intézményének felszámolása és az írástudatlanság ellen, valamint támogatja a fiatal nőket abban, hogy kibontakoztathassák tehetségüket.

Az október 9-11 között, Budapest belvárosában megnyíló UNICEF Pop-Up Store teljes bevételével a rászoruló lányokat és nőket támogatja. A 2019-es sikerre való tekintettel a szervezők az idei évben ismét felkérték a hazai divatszakma, az üzleti- és közélet ismert szereplőit, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez. A tavalyi kínálaton túlmutatva idén férfi- és gyermekruhák, kiegészítők, sportruházat is várják majd az érdeklődőket a belvárosi bemutatóteremben.

„Nagyon boldog voltam, hogy tavaly ilyen sikeres volt a kezdeményezés: összesen 150 helyről érkeztek ruhák és kiegészítők, és két nap alatt mintegy 6,6 millió forintot sikerült összegyűjtenünk a leginkább rászoruló lánygyermekek számára. Kiemelten fontosnak tartom, hogy támogassuk az UNICEF munkáját abban, hogy ezek az érintett lányok minél jobb életkörülmények között nőhessenek fel.” – mondta Mihalik Enikő, az UNICEF Magyarország Bajnoka, aki elkötelezett a nehéz sorsú gyermekek támogatása mellett.

Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezető-alapítója és a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) elnöke évek óta segíti az UNICEF munkáját. „Pályám kezdete óta küldetésemnek érzem a magyar divat és kortárs művészet támogatását, női vezetőként pedig nagyon fontos számomra a nők támogatása, mentorálása, a hátrányos helyzetű fiatalok esélyeinek növelése. A fenntarthatóság érdekében magam is tudatos vásárló vagyok, így külön öröm, hogy egyszerre három nemes ügyet támogathatunk ezzel az adománygyűjtéssel.” – tette hozzá Nikolett, az UNICEF Magyarország kuratóriumának tagja, aki maga is hozzájárul ruhadarabjainak felajánlásával az akció sikeréhez.

„A világ számos pontján még mindig hátrányból indulnak az életben azok a gyerekek, akik lánynak születtek. Minden társadalom elemi érdeke, hogy a nők ne gyerekkorban váljanak anyává, tanulhassanak, ezáltal hozzájárulhassanak a gazdaság fejlődéséhez és saját gyerekeiket egészségben nevelhessék fel. Leendő vásárlóink nemcsak egy-egy szép ruhadarabbal gazdagodnak, hanem a világot is egy kicsit jobb hellyé teszik.” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.

A nem mindennapi kollekciót felvonultató adománygyűjtő vásár október 9-10-11-én lesz a H&M Váci utcai exkluzív bemutatótermében. A részvétel ingyenes, ám regisztrációhoz kötött. Bővebb információ az UNICEF Pop-Up Store Facebook-eseménynél és az Instagramon érhető el.

Az egyéni felajánlások mellett, ismert emberek és a hazai divatszakma képviselői is hozzájárulnak a kínálathoz, így többek között Sándor Szandra (Nanushka), Áron Eszter (AERON Studio), a Home of Fashion márkái, Reményi Éva, Szegedi Kata, Cakó Kinga, Ankafans, valamint Molnár Nini tervezők darabjai is megtalálhatóak lesznek a gardróbvásár folyamatosan bővülő kínálatában.

A szervezők minden óvintézkedést megtesznek a résztvevők biztonsága érdekében: az érdeklődők előzetes regisztrációt követően, lázmérés után maszkban és kesztyűben léphetnek be a folyamatosan fertőtlenített bemutatóterembe.
( onBRANDS )