SZAKÉRTŐK BESZÉLNEK A CONTENT MARKETINGRŐL

Az Első Yellow Bird Day egy egésznapos program, mindenki számára díjtalan.

A hazai üzleti életben egy egyedülálló kezdeményezés részesei lehetnek azok, akik regisztrálnak az Első Yellow Bird Day-re.

A szervezők egy egésznapos beszélgető show-t szerveztek le a tartalommarketingről. Mindezt A-listás szakértőkkel és piacvezető cégek ügyvezetőivel, tulajdonosaival.

Az egésznapos program mindenki számára díjtalan, mindössze egy rövid regisztrációhoz kötött és az otthoni vagy irodai székéből követhető, hiszen az esemény online, de élőben fog futni.

Az online beszélgető show-n olyan aktuális témák várják a magyar cégvezetőket, mint: Direktben eladni VS. tartalommarketinggel bizalmat építeni?
A mesterséges intelligencia hozza meg az áttörést a marketingben.
A Covid egy neuromarketing alapú értékesítési modell kialakítását kényszerítette ki. Döntési preferenciák: ezeket a tartalmakat olvassák jelenleg a fogyasztók.
Ezek a külföldi tartalommarketing stratégiák lettek itthon is sikeresek.

Az Első Yellow Bird Day előadóit, témáit az esemény hivatalos oldalán itt találod!

( onBRANDS )