A Canon rendszeresen felméri nemzetközi szinten a nyomdaipar értékteremtő képességét, a megbízóik várakozásait és azonosítja az üzleti lehetőséget teremtő piaci kihívásokat.
A világjárvány okozta válság a kihívások új dimenzióját jelenti a marketing döntéshozók számára. Rövid időn belül több döntés kényszerrel szembesültek, aminek része volt az eltervezett marketing mix változtatása is. A piac gyors változásait ellensúlyozni kellett, újra kellett fogalmazni a célokat, újra számolni a költségvetést, és felülvizsgálni a közönséggel való kapcsolatépítés csatornáinak hatékonyságát. Konkrétan a nyomtatott anyagok, eszközök gyártásához kapcsolódó döntéseken is elgondolkoztak.
A márkák közel fele gyorsan váltott digitális kommunikációs csatornákra, ugyanakkor a fogyasztók elérték a „digitális fáradtságot” a túl sok képernyő előtt töltött idő miatt.
A nyomtatott marketing anyagok vonzóak és a márkák szívesen alkalmazzák, de a nyomdák részéről szükséges a proaktív hozzáállás és a márkák edukációja. Abban, hogy milyen lesz a nyomtatott márka kommunikáció várható hatása és a költség hatékonysága, a nyomdai kivitelezésben is járatos szakemberek nyújthatnak támogatást a megbízók számára. A biztonságos döntéshez együtt kell gondolkodniuk a marketingesekkel és együtt kell válogatniuk a kreatív és gyártási lehetőségek között.
A Canon legutóbbi felmérésének a kérdezési időszaka éppen a Covid-19 első korlátozásokkal teli időszakában folyt, 2020 március – június között. 235 marketing vezető (80% márkatulajdonos 20% ügynökség) véleményét és tapasztalatait gyűjtötte össze a multinacionális vállalatok körében az EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban.
A 2020-as Insight Report egyik legfontosabb megállapítása, hogy a hirtelen jött válságban a kényszerű költségcsökkentés ellensúlyozására a nyomdai megrendelők 80%-a a nyomdáktól várja a kreatív megoldásokat. A válaszadók 97%-a alkalmaz általában print kommunikációt is a csatorna-mixben, és harmaduk (33%) erősen kitart a nyomtatott marketing eszközök mellett. Másik harmaduk szerint nincs megoldásuk a print kampányok eredményességének mérésére. A válaszadók 86%-a
örömmel venne szakmai tanácsot
arra vonatkozóan, hogy a jelenlegi digitális környezetben hogyan alakítson ki integrált kampányokat. 40% azt mondta, hogy akkor növelné a print kommunikációját, ha a marketing költségvetését megdupláznák. 75%
szeretné, ha a nyomda vagy nyomdai ügynöksége konzultációs szerepet vállalna és segítené a kommunikációs innovációkban.
A Canon szakmai partnerként támogatja ügyfeleit a nehéz időszakokban is. Felelős gyártó és szolgáltató szereplőként elindította a nagy formátumú nyomtatás és grafikai tudás-megosztó online platformot, egy a szakma folyamatos innovációit és inspirációját elősegítő oldalt. A világból mindenhonnan összegyűjti a bevált módszereket, megoldásokat, ötleteket, inspirációt nyújtva a nyomdai és marketing szakemberek számára.
A graphiPLAZA interaktív fórumot kínál a kollégákkal folytatott beszélgetések megkönnyítésére, különféle témák szerint kategorizálva azokat. A GDPR-kompatibilis és a Canon szigorú adatbiztonsági előírásainak is megfelelő platformot a Canon Production Printing központjában dolgozó munkatársak csapata moderálja, a regionális értékesítési szervezetek támogatásával.
A nagyformátumú grafikai iparágat a kreativitás táplálja.
Ámulatba ejtő látványos megoldásokkal vonhatja magára a figyelmet egy márka a sokféle digitális nyomtatási alkalmazásokkal egységesen minden print felületen a hírlevéltől a POS anyagokon keresztül az épület dekorációig.
A portál összegyűjti a Canon ügyfeleinek, üzleti és szakmai partnereinek mindig újabb és jobb módszereit a digitális nyomdatechnológia előnyös kihasználására,
a kreativitás és a nyomtatás határainak feszegetésére, lebontására.
A graphiPLAZA a teljes szakmai közösséget összeköti, felhasználóbarát módon, hogy ez a kreatív potenciál mindenki számára elérhető legyen.
A felhasználói és műszaki dokumentációk, valamint a legfrissebb firmware és a legújabb szoftverfrissítések néhány kattintással elérhetők. Kiterjedt, gyártótól független médiaprofil-adatbázist is kínál, fejlett keresési felülettel.
A Canon Kyosei filozófiája testesül meg itt is, vagyis “együtt dolgozunk és együtt élünk a közös jó tettekért.” Szakmai és releváns információk cseréjét szorgalmazzák és lehetővé teszik a nagyformátumú megoldások szolgáltatói, és az iparági kollégák között.
A teljes kutatás ITT letölthető!
( onBRANDS )