Nem kétséges, hogy Gulácsi Péter egy olyan sportoló, akinek teljesítménye nemzetközi szinten is kiemelkedő. Sportkarrierje csúcsán, vagy legalábbis annak közelében van. Személyes márkája komolyan erősödött az elmúlt időszakban. Ez most nem a Leipzig kapujában elkövetett bravúrok miatt történt, hanem annak is köszönhető, hogy például kiderült, hogy 25 millió forintot adományozott egy beteg gyerek gyógykezeléséhez. Szinte az egész ország azonnal a keblére ölelte.
Aztán “robbant a bomba”, Gulácsi Péter így kezdte Instagram bejegyzését: “A család az család – ez nem is lehet kérdés!”
Abban a pillanatban, az ország egy része le is dobta a kebléről, a kommenteket kár idézni.
Sokszor mondom, hogy ma már a teljesítmény, a termék, szolgáltatás mellett sokkal többet számít, hogy mit képviselsz a világban. Milyen #értékalapon működsz.
Érdekes kérdés, hogy hol van az a pont, hogy térben és időben szabadon, bátran és biztonságban nem csak belülről támaszkodhatsz a valódi értékeidre, hanem azt el is mondhatod?
Gondolom majd ezt is félremagyarázzák, de én kiállok Gulácsi mellett.
Amit mondani akarok, az mindösszesen annyi, hogy egy személyes márka nagyon sérülékeny tud lenni.
( Kőszegi András )