Az “Aerotelegraph” című szaklap egy átfogó tanulmány keretében megvizsgálta, hogy az utazók mit gondolnak a légitársaságokról. – számol be a leadersnet.
Melyik légitársaság rendelkezik a legjobb hírnévvel? Az Aerotelegraph ipari magazin az Adwired márkanév-elemző céggel együtt egy elemzést indított, hogy megtudja, mit gondolnak az emberek a légitársaságokról.
A legnépszerűbb légitársaságok elemzéséhez az Adwired mintegy 40 légitársaságmárka megjegyzését értékeli a közmédiában – azaz újságokban, online portálokban és közösségi médiában, például a Twitter vagy a Facebook.
“Olyan, mintha a felhasználó válla fölött néznénk: rögzítjük a légitársaságok iránti valódi szimpátiájukat és antipátiaértékeiket. Ezeket aztán három dimenzióra osztjuk, amelyek olyan dolgokat tartalmaznak, mint a kompetencia, a pontosság, az árszint vagy a barátságosság, ezek összességükben kombinálva. A 100 a tökéletes besorolás “- írja az Aerotelegraph.
Végül az Emirates 62 ponttal megszerezte a vezetést. Eurowings a második helyre került (57 pont). A dobogót az amerikai Southwest Airlines fapados légitársaság teljesíti (56 pont). Az év feljutója a svájci SWISS, amely 15 százalékkal 48 pontra nőtt, és a 33. helyről a 14. helyre került. Az Austrian Airlines a 29. helyet szerezte meg 38 ponttal.
Ez a legjobb 10:
- Emirates – 62 pont
- Eurowings – 57 pont
- Southwest Airlines – 56 pont
- Qatar Airways – 56 pont
- Wizz Air – 53 pont
- Singapore Airlines – 51 pont
- Jetblue – 51 pont
- Etihad Airways – 50 pont
- Air Asia – 50 pont
- British Airways – 49 pont
Ez a legjobb 38:
( onBRANDS )