Az Armadillo marketing ügynökség osztrák ügynökségtől veszi át a Segafredo márka Facebook és Instagram lokális kommunikációját és hirdetési stratégiáját.
A kreatív ügynökség több olasz márkán is dolgozik, a gépjármű és háztartási nagygépek mellé érkezett a kávémárka.
A nagy múltú márka mára már a világ 110 országában van jelen, és Magyarországon is kimagasló az ismertsége, ám a cég Facebook és Instagram kommunikációval eddig magyar ügynökség még nem foglalkozott.
Arany Gábor, az Armadillo operatív igazgatója kávérajongóként a Segafredo óvatos érdeklődésére azonnal lecsapott: „a kávékultúra, a kávéházak és az olasz életérzés szerelmeseként igyekeztünk már az első pillanatban megmutatni ügyfelünknek, hogy a szakmai tudásunk és lelkesedésünk nem csak a kommunikációra, a kávéra is értendő. Az olasz életstílus kommunikációja pedig a vérünkben csörgedezik”.
Ez azért is fontos, mert mint Arany Gábortól megtudtuk:
a kommunikációs terv ékköve az észak-olasz kultúra és életérzés közvetítése lesz a kávén keresztül.
„A Segafredo Zanetti új, online jelenléttel kapcsolatos irányelvei alapján fókuszba kellett helyeznünk a lokális tartalmak megjelenítését is a social media platformjainkon. Ilyen téren erősítésre volt szükség, így a feladatot fontos volt olyan helyi reklámügynökségre bízni, aki érti a magyar felhasználók szokásait és viselkedését. Célul tűztük ki továbbá a – korábban kizárólag központi, generikusabb – tartalmak felpezsdítését, a minőségi interakciók számának emelését, illetve a szponzorált kampányok nagyobb hangsúlyhoz juttatását. Úgy gondolom, kommunikációnk ezen szintlépése márkaerősítésünk elengedhetetlen kulcsa. Amire szükség is van, mivel a Segafredo az utóbbi években – a fogyasztói igényekre helyesen reagálva – növekvő ütemben áll elő friss és időszerű termékekkel. A brand felé nyitó fiatalabb célcsoportok szimpátiája pedig kiváltképp fontos számunkra. Az Armadillo kellően nyitott, proaktív és gördülékeny hozzáállással rendelkezett ahhoz, hogy az ügynökségi ajánlatok tetejére kerüljenek. A hasonló értékrenddel és kultúrával bíró referenciáik, illetve külön kiemelve azt, ahogy speciális igényeinket azonnal olvasták, határainkra pedig példaértékűen reagáltak: döntésünkben megerősítettek. A kávé iránti közös szenvedély pedig már csak a hab volt a tortán” – mesélte Borbély Renátó, a Segafredo Zanetti Hungária marketing kordinátora, SCA Certified Barista.
Az együttműködés nyomán az Armadillo feladata lesz a Segafredo lokális tartalmainak létrehozása a Facebook és az Instagram felületeire, a közösségi oldalainak napi szintű menedzselése, kampányok és játékok tervezése, valamint a közösségimédia-hirdetések optimalizálása.
Nem titkolt cél, hogy az Armadillo az olasz márkák partnerkapcsolataival, további üzletágak és kommunikációs szolgáltatások bevonásával – influencerek, kisfilmek, események, kommunikációs kampányok – későbbiekben azonnali segítséget nyújthat a Segafredonak a „fiatalítás-projektben” – emelte ki Arany Gábor.
( onBRANDS )