PRÁGÁTÓL BUKARESTIG GYALOGOLNAK

A Mars CE munkatársai összefogtak, hogy egy közös kihívás segítségével támogassák az SOS Gyermekfalvakat.

A Mars CE munkatársai összefogtak, hogy egy közös kihívás segítségével támogassák a vállalat hosszútávú partnerét, az SOS Gyermekfalvakat. Az akció célja az volt, hogy a résztvevők lépéseinek összeadásával „elgyalogoljanak” Prágától Bukarestig. Közel 300 munkatárs együttesen több mint 144.000.000 lépést teljesített, ami 104.000 km távolságot jelent. A cél teljesítésével a Mars Közép-Európa a régió négy piacán, Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában összesen 5.000 eurót adományoz az SOS Gyermekfalvaknak.

A Mars célja, egy olyan bolygó megteremtése,

ahol minden ember boldogulhat, és nem csak önmagáért, hanem a közösségeiért is dolgozhat.

Ezek közé az akciók közé tartozik a vállalat SOS Gyermekfalvakat támogató belső kihívása is, amelynek során a Mars munkatársai aktív életmódjuk segítségével támogatták a rászorulókat. 

“Az elmúlt év mindenki számára nagy kihívást jelentett. A korlátozások és az otthoni munkavégzés miatt sokan abbahagyták a sportolást, és elfelejtettek vigyázni magukra. Miután az élet lassan kezdett visszatérni a normális kerékvágásba, arra szerettek volna ösztönözni a munkatársainkat, hogy legyenek aktívabbak, és tegyenek valami jót magukért és a rászorulókért. Csodálatos volt látni az elkötelezett részvételt és az erős csapatszellemet” – mondta Zuzana Losakova, a Mars közép-európai vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója. 

A “We Walk, We Give” elnevezésű kihívás célja az volt, hogy a résztvevők összes lépését összeadva átsétáljanak Közép-Európán, és útközben érdekes tényeket tudjanak meg a régióról. Bár az eredeti célkitűzés az volt, hogy a teljes táv elérje az 1363 km-t, ami megegyezik a Prága és Bukarest közötti távolsággal, a Mars munkatársai végül több mint 144.000.000 lépést tettek meg, és összesen 104 000 km-t gyalogoltak, ami jelentősen meghaladta a kihívás eredeti célját. A Mars tehát elérte célját, és így a régió négy országában egyenlő arányban osztják szét az 5000 euró értékű adományt a régióban dolgozó SOS Gyermekfalvak szervezeteknek.  

“A kihívás megváltoztatta a napi rutinomat, és arra motivált, hogy tegyek az egészségemért. Az elején nehéz volt, de néhány nap után már zavart, ha a lépésszámlálóm kevesebb mint 10.000 lépést mutatott. A legjobb az volt, hogy egyidőben tehettünk az egészségünkért és segíthettük a rászorulókat. A napi teljesítménykövetés ráadásul, amellett, hogy szórakoztató volt, rengeteg inspirációt és bátorítást adott a csapatunknak” – mondta Hideg Lilla, a Mars Multisales CE Jr Key Account Managere. 

„A pandémia jegyében telt elmúlt év rettenetesen megnehezítette az SOS gyerekek mindennapjait és olyan kihívások elé állított mindannyiunkat, amelyekre minél gyorsabb és hatékonyabb megoldást kellett keresnünk. Sok gyerek hónapokig nem találkozhatott a vérszerinti családjával, örökbeadási folyamatok akadtak meg, lelkileg ők is és a nevelőszülők, munkatársak is kihívások elé lettek állítva. A nálunk élő gyerekeknek a legfontosabb dolog, amit adhatunk, az anyagi és érzelmi kiszámíthatóság, valamint a biztonság. Mind a három veszélybe került rajtunk kívül álló okok miatt. Ilyen helyzetekben kimondhatatlan támaszt ad az a tudat, hogy tudjuk, vannak partnerek, akikre mindig számíthatunk. A Mars Magyarország Platina fokozatú támogatóként minden kétséget kizárólag hozzájárul ahhoz, hogy az SOS Gyermekfalvakban a vérszerinti családjukat nélkülöző gyerekek is megélhessék a biztonságos és boldog gyermekkor örömét” – nyilatkozta Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója.
( onBRANDS )