Kékesi Zsuzsa a HVG Kiadónál közel tíz évig betöltött online divízióvezetői pozícióból igazol a Ringier Axel Springerhez. A HVG-s időszakban számos technológiai és üzleti újításnak – többek között az előfizetéses modellben működő Adózóna, valamint a hvg360 létrehozásának – volt aktív részese. A szakember 2006 óta volt tagja a HVG Online üzletfejlesztési területének, azt megelőzően pedig a Malévnél projekt menedzserként vitt digitális termékfejlesztési feladatokat. Közgazdász diplomáját marketing szakon szerezte. A digitális termékek innovációjában az üzlet és a technológia egyaránt fontosak számára, e két világ hatékony együttműködésében látja a siker kulcsát.
“Nagy örömmel üdvözöljük Zsuzsát a Ringier Axel Springernél. Szakértelmére számítunk azon az úton, amin az elmúlt években már elindultunk, nevezetesen, hogy a termékfejlesztési folyamatainkba minél erősebben beépüljön, sőt, elsődleges helyre kerüljön az online szemléletmód. Ily módon öles lépésekkel haladjunk afelé, hogy a klasszikusan print-domináns portfóliónkat erős digitális médiaszolgáltatásokkal támogassuk meg” – mondta az új digitális stratégiai igazgató érkezése kapcsán Kovács Tibor, a médiavállalat ügyvezető igazgatója.
( onBRANDS )