SHELL CAFÉ NÉVEN ÚJ MÁRKÁT VEZET BE A SHELL

Az új globális márkát Magyarországon és egyes európai országokban is bevezetik.

A Shell széleskörű kutatást végzett, melynek keretében öt európai országban több mint 10 000 ügyfelet kérdezett meg. Az eredményekből az derült ki, hogy

több európai országban a kávé az egyik fő indok, amiért az emberek megállnak a töltőállomásokon.

A mobilitás változó trendjei szerint a jövőben a vásárlók valószínűleg több időt töltenek majd a Shell töltőállomásokon, a vállalat a kávéforgalmazási tapasztalataira és a shopjaiban nyújtott kávéházi élményre építve a Shell Café márka bevezetése mellett döntött.

Az új Shell Café koncepció üzletei Magyarországon már 129 Shell töltőállomáson érhetők el. Az állomás méretétől és elhelyezkedésétől függően különböző kávéértékesítési formátumok állnak majd a vásárlók rendelkezésére – a frissen őrölt kávét karos kávéfőzőgéppel készítő teljes kiépítettségű kávézóktól kezdve a kávésarkokig, ahol a vásárlók elvitelre vásárolhatnak frissen készült kávét.

A Shell a kávé elkészítésének és pörkölésének világszerte elismert szakértőivel együttműködve

két saját márkás,

kiváló minőségű kávészemekből készülő, egyedi pörkölésű kávékeveréket fejlesztett ki.

1. Dél-Amerika íze: sötét pörkölésű, karakteres, intenzív, fűszeres aromájú, étcsokoládé ízvilágú 80% Arabica és 20% Robusta kávékeverék. Származási hely: Dél-Kelet-Ázsia, Közép- és Dél-Amerika

  1. Afrika íze: Közepes pörkölésű, 90% Arabica és 10% Robusta kávékeverék
    Származási hely: Afrika, Ázsia, és Dél-Közép-Amerika

Shell Café márkanév alatt új ételeket és italokat is megkóstolhatnak a vásárlók Magyarországon.

„A Shell töltőállomások gyors ütemben alakulnak át kényelmi szolgáltatásokat nyújtó üzletekké, már nemcsak tankolásra szolgálnak. Akár egy minőségi kávé és szendvics elfogyasztása, akár az aznapi vacsorához szükséges hozzávalók beszerzése céljából áll meg valaki nálunk, a Shell-t olyan hellyé szeretnénk tenni, ahová az emberek azért térnek be, hogy a legtöbbet hozhassák ki a rohanó életvitelükből. A Shell Café egy új korszakot nyit a Shell fejlődésében. Mindig is nagy hangsúlyt fektettünk töltőállomásainkon az ügyfélélmény növelésére, így az új koncepció a hálózatunk továbbfejlesztése és a termékkínálatunk bővítése iránti elkötelezettségünket testesíti meg” – mondta Zákány Matild, a Shell Hungary Shop Üzletágának vezetője az új Shell Café márka magyarországi bevezetése kapcsán.

A kényelem és a kellemes élmény biztosítása kivételesen fontos a Shell számára, ezért új, integrált ügyfélközpontú élményt kínál ügyfeleinek továbbfejlesztett shopjaiban olyan új helyszíni szolgáltatások nyújtásával, mint például autóápolás, friss ételek és italok, csomagfelvétel, mosdók, és egy hívogató környezet, ahol kellemesen eltölthetik az időt, amíg járműveiket megtankolják.

A Shell Café által kínált kávé “Rainforest” tanúsítvánnyal rendelkezik,

ami megerősíti, hogy a kávébabot a fenntarthatóság három fő pillérének – a társadalmi, gazdasági és környezeti szempontoknak – megfelelően szerezték be. A beszállítóknak és a termelőknek szigorú kritériumokat kell betartaniuk a termelés és a forgalmazás során. A nemzetközi FSC tanúsítás pedig garantálja a vásárlók számára, hogy a Shell Café termékek csomagolásához olyan fát használnak nyersanyagként, amelyet a fenntartható erdőgazdálkodási gyakorlatnak megfelelően, felelősségteljesen termeltek ki. A vásárlók rendelkezésére fából készült evőeszközök állnak.
( onBRANDS )