A DUBAJI EXPO 2020 ELINDÍTOTTA ÚJ NEMZETKÖZI KAMPÁNYÁT

A reklámfilm főszereplője Chris Hemsworth.

A Dubaji Expo 2020 reklámfilmje 2019-ben, a világjárvány előtt készült, hogy népszerűsítse a világkiállítás innovációs, kreatív és jövőbe mutató szellemiségét. A Dubaji Expo 2020 az első világkiállítás, melyet a Közel-Keleten, Afrikában és Dél-Ázsiában (a MEASA régióban) rendeznek meg.  A reklámfilmben a CGI animációs technológia is komoly szerepet kapott, hiszen a forgatás idején az Expo helyszíne még építés alatt állt.

A reklámfilmben Chris Hemsworth a nézőket a dubaji tengerpartról az Expo 2020 helyszínére repíti, ahol “életre kelti” az esemény

mobilitás, fenntarthatóság és lehetőség

tematikájú pavilonjait.

A „Pure Imagination” című aláfestő zenét átkomponálták és újraértelmezték egy 70 fős zenekarral, illetve egy gyermekkórussal.

A reklámfilm a kétszeres Oscar-díjas rendező, Robert Stromberg munkája,

aki többek között az Avatar, Tim Burton Alice Csodaországban, és a Disney Demóna című filmjeit is rendezte. A grafikák a többszörös Oscar-díjas MPC (Moving Picture Company) vizuális effektekkel és filmgyártással foglalkozó vállalat által keltek életre.
( onBRANDS )