A Dubaji Expo 2020 reklámfilmje 2019-ben, a világjárvány előtt készült, hogy népszerűsítse a világkiállítás innovációs, kreatív és jövőbe mutató szellemiségét. A Dubaji Expo 2020 az első világkiállítás, melyet a Közel-Keleten, Afrikában és Dél-Ázsiában (a MEASA régióban) rendeznek meg. A reklámfilmben a CGI animációs technológia is komoly szerepet kapott, hiszen a forgatás idején az Expo helyszíne még építés alatt állt.
https://www.youtube.com/watch?v=o–hZLLCGp0
A reklámfilmben Chris Hemsworth a nézőket a dubaji tengerpartról az Expo 2020 helyszínére repíti, ahol “életre kelti” az esemény
mobilitás, fenntarthatóság és lehetőség
tematikájú pavilonjait.
A „Pure Imagination” című aláfestő zenét átkomponálták és újraértelmezték egy 70 fős zenekarral, illetve egy gyermekkórussal.
A reklámfilm a kétszeres Oscar-díjas rendező, Robert Stromberg munkája,
aki többek között az Avatar, Tim Burton Alice Csodaországban, és a Disney Demóna című filmjeit is rendezte. A grafikák a többszörös Oscar-díjas MPC (Moving Picture Company) vizuális effektekkel és filmgyártással foglalkozó vállalat által keltek életre.
( onBRANDS )