A mögöttünk hagyott másfél év, a járvánnyal és a fogyasztói szokások változásával megköveteli azt a rugalmasságot, amit a technológia biztosít. Idén először a Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group egy online platformmal egészíti ki a marketingszakma legfontosabb eseménye, a Marketing Summit Hungary repertoárját. A Summit Play egy innovatív, online konferencia-streaming felületet kínál a kommunikációs szakmának, exkluzív tartalmakkal kiegészítve, amelyek a tudásmegosztást támogatják.
Az online platform életre hívásának alapja a felértékelődő rugalmasság.
Az, hogy mára szinte semmilyen üzleti vagy marketingtevékenység nem nélkülözheti a digitális megoldásokat, a sokszínű alternatívák és részvételi lehetőségek felkínálását. A Marketing Summit rendezvény idén először ezért egészül ki online felülettel. A Lounge Csoport 360 fokos kommunikációs praxisával az új, online csatorna létrehozásához szükséges tudást és megoldásokat biztosítja, legyen szó akár tartalomgyártásról, interjúkészítésről, forgatókönyvírásról, akár az online, audiovizuális tartalmak teljes körű menedzseléséről.
„A Marketing Summit Hungary, mint a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén a koronavírus-járvány utáni időszak üzleti és szakmai lehetőségeit helyezi a fókuszba. A marketing ma időszerűbb, mint valaha, az iparág gazdaságot motorizáló szerepe elvitathatatlan. A Summit Play tartalmai abban nyújtanak segítséget, hogy megértsük a marketing e szerepét, illetve, hogy minél több marketingorientált szervezet és megoldás szülessen a lehetőségek időszakában” – mondta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke.
( onBRANDS )