ÚJ IGAZGATÓT NEVEZETT KI LEÁNYVÁLLALATA ÉLÉRE AZ AUTOWALLIS

Az eddigi vezető, Antal Péter a jövőben kizárólag az AutoWallis Csoport Kiskereskedelmi üzletágának vezetésére koncentrál.

Mátrabérci Sándort nevezte ki a Wallis Motor Pest és Duna ügyvezető igazgatójának a tulajdonos AutoWallis Csoport.

Ebben a pozícióban a jövőben a BMW, MINI, Maserati, és Isuzu márkák kiskereskedelméért, és ügyfélszolgálati tevékenységéért felel három telephelyen. A szakember több mint két évtizedes felsővezetői tapasztalattal rendelkezik prémium autómárka értékesítése terén, így hatékonyan támogatja tapasztalataival az AutoWallis céljait.

A korábbi pozíciójában az Audi magyarországi márkaigazgatójaként dolgozó szakember a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán – ma Budapesti Gazdasági Egyetem – szerezte meg Kereskedelmi üzemgazdász diplomáját, majd Vállalkozás és Marketing Szakközgazdász másoddiplomáját, ezt követően pedig elvégezte a Kürt Akadémia Agilis vezető képzését. Pályafutását 1992-ben a Porsche Hungáriánál kezdte, majd a Renault Hungaria Kft-nél tett kitérő után 1996-tól ismét a Porsche Hungáriánál látott el különböző vezetői feladatokat (árkalkuláció vezető, WeltAuto márkaigazgató), 2003-tól 2021-ig pedig az Audi magyarországi márkaigazgatója volt így széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik az új és használt gépjármű értékesítés terén egyaránt.

A Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett AutoWallis tavaly ősszel döntött csoportszintű szervezeti fejlesztésről azzal a céllal, hogy a vállalat növekedési terveit a szervezeti hatékonyság növelésével is támogassa. Az átalakítás értelmében a társaság két (Kiskereskedelmi és Nagykereskedelmi) üzletágának vezetésével önálló vezetőket bízott meg: a Kiskereskedelmi üzletág élére a Wallis Motor Pest és Duna korábbi vezetője, Antal Péter igazgatósági tag került, aki a továbbiakban főállásban látja ezt a pozícióját. A szervezeti átalakításra azért volt szükség, hogy az AutoWallis által megvalósított korábbi jelentős tranzakciók (Opel importőri jog megszerzése Magyarországon, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban és Szlovéniában; a legnagyobb magyar Opel és KIA kereskedés megszerzése; a Jaguar és Land Rover modellek magyarországi kis- és nagykereskedelmi tevékenységének megkezdése; a legnagyobb szlovén BMW márkakereskedés átvétele; részesedésszerzés az Iniciál Autóházban), valamint a tervezett fejlesztések a lehető legjobban támogassák a vállalat növekedési stratégiáját. A tőzsde autós vállalata ugyanis árbevételének és nyereségességének jelentős megugrásával számol, így fontos a csoporton belüli szinergiák hatékony kihasználása és a működési hatékonyság, és ezzel a nyereség minél nagyobb ütemű növelése annak érdekében, hogy az AutoWallis Csoport az évtized végére a közép-kelet-európai régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójává váljon.
( onBRANDS )