HÉTKÖZNAPI REKLÁMARCOK A BIOTECHUSA ÚJ KAMPÁNYÁBAN

A legújabb kampány egy figyelemfelhívás.

„Légy Önmagad” felhívással indít imázsépítő és vásárlásösztönző kampányt a BioTechUSA, hogy megmutassa, termékei univerzálisak és gendersemlegesek.

Az étrendkiegészítői nemcsak élsportolóknak és testépítőknek szólnak, hanem mindenkinek, akinek célja fittebb és egészségesebb életet élni, hiszen a mozgás öröme mindenkié. Ne várjunk a holnapra, se másokra, minden nap egy új lehetőség, hogy még többet hozzunk ki magunkból.

A BioTechUSA „A mozgás, ami összeköt” kampány után ismét a közösségre helyezi a hangsúlyt.

Legújabb kampánya egy figyelemfelhívás,

hogy céljainkat mindig úgy tűzzük ki, hogy saját magunkkal és ne másokkal versenyezzünk. Mindenkinek mást jelent önmagának lenni és különböző utakat járunk be, hogy saját magunk legjobb verziójává váljunk. Egy azonban alapvetően közös mindannyiunkban: mindenki szeretne fittebb és egészségesebb lenni, jobban érezni magát a bőrében, elégedettebben belenézni a tükörbe, ebben pedig termékeivel, szaktanácsadással és online életmód programjával a BioTechUSA a megfelelő partner.

A tudatos táplálkozásnak szerves része a táplálékkiegészítés, mely hozzájárul ahhoz, hogy minél tovább élvezhessük kedvenc sportágunkat a maximumon, ezt jelenti a BioTechUSA szlogenje, a The Feeling of Success.

A vállalat olyan

hétköznapi embereket keresett a kampányához,

különböző korú nőket és férfiakat, akik már elindultak az életmódváltás útján, van történetük és képesek másokat is inspirálni arra, hogy vágjanak bele. Hatalmas volt az érdeklődés, mintegy kétezren jelentkeztek és tíz fő – Cservenyák Anikó, Hanka Adrienn Éva, Kiss-Maczika Réka, Márton Éva Izabella, Pomázi Rebeka, Bölkény Balázs, Molnár Botond, Pardy Miklós, Stumpf Patrik és Szabó Viktor – került kiválasztásra.

„Mindig célunk volt támogatni és motiválni azokat, akikben megvan az elhatározás, hogy változtassanak magukon. Akiknek fontos, hogy legyőzzék korlátaikat és tegyenek azért, hogy igazi önmaguk lehessenek. A kampány célja, hogy arra irányítsa a figyelmet, hogy mindenkinek mást jelent önmagának lenni, de a céljainkat el kell érnünk ahhoz, hogy meg tudjuk teremteni azt a külső-belső harmóniát, ami a kiegyensúlyozott és teljes élethez kell. Reméljük, hogy ledöntünk olyan már nem létező elvárásokat és sztereotípiákat, amelyek felett eljárt az idő. Bízunk benne, hogy felhívásunkkal segíthetünk abban, hogy egyre többen élhessenek végre vagy újra egy teljesebb, sportosabb és egészségesebb életet, külsőleg, de legfőképpen belsőleg – mondta el a kampány kapcsán Tóth Szabolcs Attila marketing igazgató.

A kampány fő elemei a kreatívok, amelyekkel országszerte hétszáz óriásplakáton és kétszáz citylighton találkozhatunk. A reklámarcokkal rövid videók is készültek, hogy jobban megismerhessük a történetüket és a motivációjukat. Teljesen különböző karakterek, van köztük tanuló, gyógytornász, kaszkadőr-színész, grafikus és informatikus. Van, aki egy lelkileg megterhelő időszak után kezdett életmódváltásba, van, aki a színpadi állóképességén szeretett volna javítani és olyan is van, aki az irodai munkát cseréli fel arra, hogy edzőként segítsen másoknak elérni a céljaikat. Bármennyire is különböznek, abban mind egyetértenek, mit is jelent önazonosnak lenni.

Ha változtatni szeretnénk, kezdjük el most:

ne várjunk a holnapra, se másokra, minden nap egy új lehetőség, hogy még többet hozzunk ki magunkból. Ne akarjunk valaki másnak látszani, szeressük azt, akik vagyunk, akkor is, ha épp nem felelünk meg a saját elvárásainknak.

A kampány közterületen (óriásplakát, citylight), rádióban, a BioTechUSA social media felületein (Facebook, Instagram, YouTube), hírlevelekben, a BioTechUSA influencereinél és PR-ban is megjelenik. A kampányt rádiószpotok is kísérik a Rádió1-en és a Retro Rádión, amelyhez Bogdányi Titanilla színésznő kölcsönzi a hangját.

Várkonyi Enikő kreatív igazgatóként csatlakozott a BioTechUSA csapatához,

és ez az első kampánya, melyet új pozíciójában az ötlettől a megvalósításig végigkísért. Enikő a VISART Művészeti Akadémián végezte tanulmányait, itt szerzett graphic designer diplomát. 8 évet dolgozott a JWT-nél art director-ként, 3 évet az Isobarnál head of art-ként és 3 évet a Café Communications-nél, kezdetben head of art-ként, majd később társ kreatív igazgatóként:
„14 év reklámügynökségi tapasztalattal kihívásnak éreztem csatlakozni a BioTechUSA csapatához. Amellett, hogy továbbra is azzal foglalkozhatok, amit szeretek, ugyanis egy kreatív ügynökség működik házon belül, az ügyféloldalba is betekintést nyerhetek közelről, ami egy új terep számomra. Helyesnek és izgalmasnak érzem azt az irányt, amerre a vállalat halad. Nagyon jó látni, hogy mind a cég filozófiájában, mind a kampányokban arra törekszünk, hogy egyre inkább egy lifestyle brand, a hétköznapi emberek márkája legyünk. A széles, nagy gonddal kifejlesztett termékpaletta, a Lifestyle program névre hallgató online életmód program és a szakértői csapat azoknak az embereknek kínál valódi megoldást, akik már eldöntötték, hogy elindulnak az egészséges életmód útján” – indokolta döntését a kreatív igazgató.
( onBRANDS )