PODPAD.HU VÁLOGATÁST TŰZ MŰSORÁRA A MANNA FM

Az Atmedia partnere, a Manna Fm vadonatúj műsort indít, a Manna Selectiont.

Az Atmedia, a legnagyobb hazai multimédiás kereskedőház 2021. november 2-án indította el az első saját fejlesztésű termékét, a Podpad.hu-t. A podcast platform jogtiszta, máshol el nem érhető exkluzív tartalmakat kínál a legszélesebb tematikában, a teljesség igénye nélkül: ismeretterjesztés, pszichológia, gasztro, szórakozás, utazás, színház, gyermeknevelés, sport, talkshow. Az Atmedia hirdetésértékesítési együttműködése a Manna Fm-el, a budapesti régió új közösségi rádiójával 2021. szeptember elsején indult el.

A Manna Fm április 4-étől, hétköznapokon – hétfőtől csütörtökig – este 9-től tűzi műsorára a Manna Selection adását, amely elsősorban olyan tartalomkészítőkkel ismerteti meg a hallgatókat, akik korábban nem voltak hallhatók az adón. A műsor többek között Limpár Imre és Riha Zsófia “Lélekhangsáv” c. podcastjaiból, Simonyi Balázs “Alakok” c. hangjátékából, Kocsis M. Brigitta “Borportré” c. beszélgetéseiből válogat. Bekerül a válogatásba Péter Petra “Szívemcsücske” c. podcastja is, aki kivételt jelent, hiszen a rádió egyik népszerű műsorvezetője.

Hamvas Viktor, a 98.6 Manna FM programigazgatója elmondta, hogy: “A Manna FM mindig is nyitott volt az innovatív megoldásokra, az új lehetőségekre. A podcastok piaca rendkívül dinamikusan fejlődik, kiváló anyagok, tartalmak készülnek ezekre a felületekre is, amelyeket szeretnénk megosztani a lineáris tartalmat fogyasztó hallgatókkal is, értelemszerűen kihasználva a keresztpromóciós lehetőségeket.”

A 2021 novemberében indult audio szórakoztató platform, a Podpad.hu mostanra havi 60.000 egyedi látogatót ér el, már több mint 50 különböző podcast adás és több mint 25 online streamelt rádiós csatorna érhető el a felületén, március eleje óta elérhető mind az android, mind az IOS applikáció is.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta: „Nincs még egy éves múltja vállalatunk első saját fejlesztésű gyűjtő tartalomszolgáltatójának, éppen ezért tartjuk jelentős sikernek, hogy a jogtiszta, exkluzív tartalmakból máris rádiós műsor születik. Ez a piaci szegmens gyorsan fejlődik, és az itt születő tartalmak megmérettetnek más médiafelületen is, amely tovább növeli a podcast piac ismertségét. A Podpad.hu platformunkon továbbra is várjuk a független illetve médiapartnereink tartalomgyártóit, valamint a hirdetések iránti érdeklődőket egyaránt, akik szeretnének egy kevésbé reklámzajos, trendi, jól célozható környezetben megjelenni.”
( onBRANDS )