A LOUNGE GROUP PR DIVÍZIÓJA A CIPR EXCELLENCE AWARDS DÖNTŐSEI KÖZÖTT

A döntős digitális infotainment PR eseményt integrált, több kommunikációs hullámból álló kampány is támogatta.


Alig két hónappal azután, hogy a Lounge Group a 2022-es ügynökségi Apex PR Toplista 2. helyére került, a cégcsoport PR divíziója az idei díjszezont is nagy lendülettel kezdte: a kreatív ügynökség az MVM Csoport számára megálmodott és megvalósított Future Talks online talk show-val a londoni Chartered Institute of Public Relations által meghirdetett CIPR Excellence Awards döntősei közé került.

Ezzel a Lounge Group az egyetlen magyar ügynökség, aki díjra esélyes a tekintélyes múltra visszatekintő nemzetközi PR megmérettetés idei kiírásán.

A Best Event kategóriában döntős Future Talks online talk show 2021. november 18-án hazai és külföldi nézőknek egyaránt lehetőséget nyújtott, hogy sztárszakértőktől, többek között Neil deGrasse Tysontól, Andy Weirtől és Jamie Woodrufftól kérdezzenek az adatvezérelt jövőnk és az adatmegmaradás titkairól. A digitális infotainment PR eseményt integrált, több kommunikációs hullámból álló kampány is támogatta, amely során egyebek mellett etikus hackerrel és hírességgel közös PR stunt, bináris kódot tartalmazó, Budapest-szerte elhelyezett inverz graffitik, sokszínű célcsoportokat megszólító influenszer együttműködések, továbbá több száz diskurzusgeneráló médiamegjelenés és egy igazán különleges sajtócsomag is hozzájárult a Future Talks sikeréhez.
( onBRANDS )