Kétkörös tender keretében választotta ki PR, social és rendezvényszervezésben is segítséget nyújtó kommunikációs ügynökségét a világ legfenntarthatóbb vállalata, a Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A DeepInsight már az elmúlt három évben is támogatta a társaság szervezeti kommunikációs feladatait, most azonban mindkét fél közös döntése szerint tovább bővül az együttműködésük köre.
A megbízás részeként az eddigiekhez hasonlóan végzi majd az ügynökség a Schneider Electric szervezeti kommunikációjának tervezését, szervezését, megvalósítását, de kiegészül a feladat a társaság digitális jelenlétének támogatásával, a vállalat Facebook, Linkedin és Instagram kommunikációjának tervezésével, végrehajtásával is.
„A Schneider Electric-nél hisszük, hogy az energiához és a digitális megoldásokhoz való hozzáférés alapvető emberi jog. Vállalati kultúránk és üzleti tevékenységünk központi eleme a fenntarthatóság, amivel felgyorsítjuk hozzájárulásunkat egy fenntartható és befogadó világhoz. Fél évvel ezelőtt állítottuk fel azt a csapatot, amelynek küldetése, hogy a Schneider céljainak láthatóságát a magyar piacon teljesen új szintre emelje. A DeepInsight nemcsak megértette ezt az igényt, de ők maguk is átalakították a csapatukat, hogy hatékonyan támogathassanak minket ennek elérésében. A most lezárult tenderfolyamatban pedig azt is bizonyították, hogy nemcsak a klasszikus PR feladatokban rendelkeznek a megfelelő tudással és elkötelezettséggel, hanem a social media és marketingkommunikációs feladatok területén is előremutató megoldásokban gondolkoznak. Izgatottan várjuk hát a közös munkát” – mondta el Tengelits András, a Schneider Electric kommunikációs igazgatója.
„Felüdülés egy olyan ügyféllel dolgozni, ahol a kommunikálandó témák, a jó ügyek gyakorlatilag a lábaink előtt hevernek. És ha ráadásul ez az ügyfél olyan előremutató tevékenységet végez, ami miatt a tavalyi évben a világ legfenntarthatóbb vállalatának választották, az a hab a tortán. A DeepInsight-nál mélyen hiszünk abban, hogy a kommunikációban a legfontosabbak az igazán jó sztorik, márpedig ebből a Schneidernél nincs hiány. A mi feladatunk, hogy megtaláljuk ezeknek a jó sztoriknak a megfelelő formát és felületet. Nagyon örülünk annak, hogy egy igazán komoly megmérettetést követően a jövőben a Schneider kapcsán is igazán integráltan gondolkodhatunk, és ezeket a sztorikat PR-ben, socialben és marketingkommunikációban egyaránt mi juttathatjuk el a nagyvilágnak” – tette hozzá Németh-Simkó Judit, a DeepInsight Creative marketingkommunikációs vezetője, a Schneider Electric kiemelt account managere.
Az együttműködés szerződéskötést követően már a nyáron megkezdődik.
A Joint Venture Szövetség idén első alkalommal szervezte meg Companies for the Future Award gálaeseményét, ahol a nyagyvállalati kategóriában a Schneider Electric lett az 1. helyezett.
( onBRANDS )