HOGY VAGY? – TELEKOM ÚJ KARÁCSONYI REKLÁMFILM

Egy őszinte kérdéssel sokat tehetünk egymásért.

Talán soha nem volt fontosabb, hogy az ünnepi időszak az odafordulásról, a törődésről szóljon, mint ilyenkor, amikor a világ körülöttünk egyre kiszámíthatatlanabbá válik. A Telekom most mindenkit arra ösztönöz, hogy forduljunk oda egymáshoz, akár csak egy olyan egyszerű kérdéssel is, mint hogy “Hogy vagy?”. 

A Telekom karácsonyi kampányának célja, hogy rávilágítson, mennyire

fontos a nehézségekkel teli időszakokban az, hogy támaszkodhatunk egymásra.

Az odafigyelés, odafordulás egyik eszköze lehet, ha megkérdezzük egymástól „Hogy vagy?”. Fontos, hogy a kérdést őszinte érdeklődéssel tegyük fel és készek legyünk meghallgatni a választ. Adjuk vissza a kérdés valódi jelentéstartalmát, ne hagyjuk kiüresedni azt. Már a kérdés feltétel önmagában pozitív változást tud hozni. Főleg, ha őszinte párbeszéddé tudja a beszélgetéseinket alakítani, ha ezen keresztül meg tudjuk egymással osztani érzéseinket.

Gondoljuk át, hogy a környezetünkben kinek lenne szüksége arra, hogy megkérdezzük tőle „Hogy vagy?”.

„Karácsonyi üzeneteinkkel egyszerre szeretnénk elgondolkodásra és cselekvésre késztetni az embereket. Meggyőződésünk, hogy mindenkinek a környezetében vannak olyanok, akik számára önmagában az odafigyelés gesztusa, a valódi figyelem is képes megváltoztatni a hétköznapokat. Voltak már derűsebb időszakok a világban, de rajtunk is múlik, hogy a kinti zajból mennyit engedünk be az egymás közötti kapcsolatainkba. A társadalomért elkötelezett márkaként kiemelten fontos nekünk, hogy mindannyian jobban figyeljünk egymásra és megteremtsük a lehetőségét az odafigyelésnek. A magunk eszközeivel pedig idén is gondoskodunk minden ügyfelünkről, ezért november 14-től mindenki megtalálja a neki szóló ünnepi ajánlatot a telekom.hu/neked oldalon.” – mondta el Farkas Mira, a Telekom Lakossági Szolgáltatások marketing igazgatója.

„Az idei ünnepi összefogással egy mozgalmat szeretnénk indítani: egy egyszerű kérdésnek visszaadni a súlyát és szerepét. Média erőnkkel és kommunikációs eszközeinkkel azt mutatjuk meg szerte Európában, hogy pár szó és az őszinte odafigyelés gesztusa mennyivel könnyebbé teheti gondjaink elviselését és felszabadultabbá a hétköznapokat.” – tette hozzá Szabó Béla Attila, Márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgató.

A tavalyi évhez hasonlóan a Deutsche Telekom ismét nemzetközi karácsonyi kampányt fejlesztett, így a központi üzenet 9 ország Telekom-kampányában jelenik majd meg, a reklámfilm azonban helyi fejlesztés. Rendezője Kis Hajni Junior Prima-díjas rendező, akinek a többszörösen díjazott Külön falka című játékfilmje a Telekom FilmPremieren is elérhető.
( onBRANDS )