MEGÉRKEZETT A KÖRNYEZŐ ORSZÁGOK EGYIK VEZETŐ ONLINE DIVATÁRUHÁZA MAGYARORSZÁGRA

A Born2be célja, hogy a magyar piacon az öt legnagyobb online divatáruház közé emelkedjen.

A Lengyelországban, Romániában és Ukrajnában jelentős piaci részesedéssel bíró, a varsói székhelyű, lengyel AZA Group-hoz tartozó Born2be online divatáruház immár Magyarországon is elindította szolgáltatását. A gyorsan változó, ugyanakkor széles kínálatáról ismert kereskedőcég központi raktárában több mint 25 ezer termék várja a megrendeléseket.

A Born2be célja, hogy a magyar piacon az öt legnagyobb online divatáruház közé emelkedjen, az alacsonyabb árkategóriában pedig piacvezető legyen.

Az online divatáruházak előretörése hazánkban is megfigyelhető és a Born2be története igazolja, hogy a fizikai formában létező üzletek helyett a vásárlók érdeklődése folyamatosan a gyorsan pörgő kínálattal rendelkező áruházak felé fordul. A cég 2017-ben nyitotta meg 11 ezer négyzetméteres varsói központját, egy éven belül pedig már egymillió terméket adott el. 2018-ban lépett be az első külföldi piacra: Ukrajnában már 2019-re elérte a milliós értékesített darabszámot. Ha az összes piacot nézzük, 2020-ban a cég átlépte a 10 milliós mérföldkövet is.

2021-ben jelent meg Romániában, a hírlevélre feliratkozók száma nemzetközi szinten átlépte az 1 milliós létszámot, 2022-ben pedig megérkezett Magyarországra, miközben az összes piacon immár 15 millió ruhadarabot értékesített.

„Az a célunk, hogy Magyarországon is a legnépszerűbb online divatáruházak egyike legyünk. Annak érdekében, hogy ez sikerüljön, nagy hangsúlyt fektetünk ügyfeleink visszajelzéseire. Van egy külön, dedikált rendszerünk a vásárlási folyamat és a termék minőségének értékelésére, arról nem is beszélve, hogy ha bármi kérdés felmerül, mindennek személyesen járnak utána munkatársaink” – emelte ki Daniel Duniak, az AZA Group marketingigazgatója.

Az említett cél elérése érdekében a Born2be a piacon kiemelkedő gyorsasággal kínálja a trendi modelleket, folyamatosan frissülő, széles kínálattal, ráadásul mindezt megfizethető áron teszi. A kedvező árazást igazolja, hogy 2022-ben átlagosan 22 eurót, mintegy 8800 forintot költöttek a vásárlók az áruházban. A folyamatosan változó kínálatban cipők, ruházati termékek, kiegészítők is várják az ügyfeleket.

A Born2Be hűségprogramjához már az első alkalommal csatlakozni lehet és minden elköltött 5 Ft után pontot gyűjthetnek a vásárlók. A visszatérők bronz, ezüst és arany szintű ügyfelekké válhatnak, akik így értesülhetnek az egyedi promóciókról, extra kedvezményeket kaphatnak és a saját fiókjukban nyomon követhetik, éppen mennyi pont áll rendelkezésükre. Fél éven belül lehet felhasználni a pontokat, amelyekkel a megrendelések értékét akár 50 százalékkal is lehet csökkenteni.
( onBRANDS )