VÁLTOZÁS A CENTRAL MÉDIACSOPORT PRINT ÜZLETÁGÁNÁL

Vékási Andrea, a Central Médiacsoport portfólió-igazgatója távozik a vállalattól.

Vékási Andrea 1998 óta fontos szereplője a Central Médiacsoportnak: huszonöt évvel ezelőtt marketingmenedzserként csatlakozott a lapkiadó vállalat elődjéhez, 2000-től pedig az ország egyik legismertebb írott médiumát, a Nők Lapját támogatta munkájával. 2002-től látott el lapigazgatói feladatokat a Meglepetés és Wellness magazinnál, majd 2004-től a Nők Lapja lapcsaládnál.

2011-től 2021-ig az ikonikus női magazin főszerkesztői feladatait is ellátta. A Nők Lapjánál töltött idő alatt több termék fejlesztésében és elindításában is részt vett: az ő nevéhez fűződik többek közt az azóta is töretlenül népszerű Nők Lapja Ezotéria, Nők Lapja Konyha, Nők Lapja különszám termékcsalád és Nők Lapja Egészség termékek fejlesztése és bevezetése. Részt vett a Nők Lapja tavalyi megújításában, és jelentős szerepet játszott abban, hogy a magazin több mint hetven év után is vezető szerepet töltsön be a magyar lappiacon. Vezetése alatt a Nők Lapja egy komplex, multiplatformos univerzummá nőtte ki magát: 2022-ben már közel 20 db különböző Nők Lapja márkázott nyomtatott sajtótermékből, egy digitális magazinból és különböző rendezvényekből áll a portfólió.  A márkához köthető CSR-mozgalmak indításában is aktív szerepet vállalt: Ökomenikus Segélyszervezet- Kapaszkodó program, Stop-Abúzus kampány, Nők Lapja olvasás-kampány – 100 legjobb könyv, Hintalovon Alapítvány- Gyermekbarát Média és Reklám minősítés kidolgozása.

A Nők Lapja lapigazgatói feladatait Vékási Andreától Lipták Tímea magazinüzletág-igazgató veszi át,

míg a Marie Claire nyomtatott kiadványának portfólió-vezetését Pácsonyi Daniella látja el januártól. Ennek köszönhetően a Marie Claire digitális és print megjelenésének koordinálása a jövő évtől egy kézben összpontosul.

„A kiadó nevében köszönöm Andrea professzionális és lojális munkáját. Vezetése alatt a Nők Lapja márka love brand-dé vált, így klasszikus női hetilapból úgy fejlődött a célcsoportot minden platformon elérő modern márkává, hogy a lap megtartotta szerethetőségét. A márkakiterjesztések folyamatos fejlesztésével elérte, hogy a niche női célcsoportokat a Nők Lapja márka ma már minden szegmensben megszólítja életmód tartalmakkal. Sok sikert kívánok Andreának karrierje új szakaszához.” – mondta Lipták Tímea magazinüzletág-igazgató.
( onBRANDS )