AZ ACCOR BEMUTATJA A HANDWRITTEN COLLECTION SZÁLLODÁK GLOBÁLIS PORTFÓLIÓJÁT

Az új márka 12 szállodával indul a világ minden táján.

Az Accor, a világ vezető vendéglátóipari csoportja ma bejelentette, hogy izgalmas újdonsággal bővíti márkái egyedülálló hálózatát.

A globális Handwritten Collection portfólió tagjai elbűvölő, meghitt hangulatú, személyes élményt nyújtó, kiemelkedően otthonos és stílusos szállodák. Az Accor a csatlakozásról már világszerte több mint 110 hotellel tárgyal, amelyek összesen több mint 11 500 szobával rendelkeznek. Ezek közül 12-vel megszületett a megállapodás, és várhatóan öt hotel 2023 első harmadában meg is nyílik.

A Handwritten Collection következő hónapokban nyíló szállodái:

Hotel Shanghai Sheshan Oriental, Handwritten Collection (Sanghaj, Kína),
Le Saint Gervais Hotel & Spa, Handwritten Collection (Saint Gervais, Franciaország), Wonil Hotel Perth, Handwritten Collection (Perth, Ausztrália),
Hotel Morris, Handwritten Collection (Sydney, Ausztrália)
Le Splendid Hotel Lac d’Annecy, Handwritten Collection (Annecy, Franciaország).

Az év során és később az alábbi hotelek nyílnak meg:

Hotel Les Capitouls Toulouse Centre (Franciaország);
Oru Hub Hotel, Handwritten Collection (Tallinn, Észtország),
Square Lodge Hotel La Roche sur Yon, Handwritten Collection (La Roche-sur-Yon, Franciaország),
Sunrise Premium Resort, Handwritten Collection (Hoi An, Vietnam),
Paris Montmartre Sacré Coeur*, Handwritten Collection (Párizs), emellett nyílik szálloda Bukarestben és Madridban is.

A Handwritten Collection portfóliója 2030-ra várhatóan több mint 250 szállodát tartalmaz majd.

„A Handwritten Collection elbűvölő és egyedi hotelekkel gazdagítja az Accor gyűjtőmárkáinak szegmensét. Célunk – az autentikus vendégélményen túl – azon növekvő számú független és butikhotelek tulajdonosainak támogatása, akik sajátos arculatuk elvesztése nélkül erősítenék globális jelenlétüket, illetve növelnék ismertségüket és bevételeiket. A Handwritten Collection szállodáit olyan utazók keresik, akik értékelik a szívmelengető úti élményeket, de szívesen veszik az eltérést a hagyományos vendéglátástól. A márka azon hoteltulajdonosok számára értékes, akiknek fontos szállodáik egyedi karaktere, ugyanakkor a meghatározó globális partner által biztosított előnyökre is vágynak.”– mondta Alex Schellenberger, az Accor prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős marketingigazgatója.

A Handwritten Collection létrehozásával az Accor kiszélesíti egyedülálló márkaportfólióját és középkategóriás szállodai kínálatát. Arra törekszik, hogy kövesse a cégcsoport többi szegmensének gyűjtőmárkáival elért sikereit. Ide tartozik a világszerte jelenleg több mint 100 butikhotelt számláló MGallery Hotel Collection felső kategóriás portfólió, valamint az Emblems Collection, az Accor első luxus gyűjtőmárkája – ide a helyszín, a tervező vagy a történelmi jelentőség miatt reprezentatív, nagy gonddal kiválasztott, különleges szállodák tartoznak. A Handwritten Collection egyedi karakterű szállodákat fog össze, amelyek bensőségesen tükrözik az őket szerető és működtető emberek személyiségét és szívélyességét. Akár egy kézzel írott feljegyzés, a vendéglátók személyes karaktere finoman megjelenik a vendégélmény egyes pillanataiban. Szívélyes üdvözlés, amelyből hosszabb beszélgetés is kerekedhet, frissen sütött péksütemény, amelyből a vendég még egyet zsebre tesz – nem lesz két ugyanolyan hangulatú szálloda vagy utazási élmény.

Elhivatott házigazda

A Handwritten Collection szállodák annyira különböznek egymástól, mintha minden egyes szállodatulajdonos saját elragadó, stílusos otthonába invitálná vendégeit. A vendégélmény a házigazda szellemiségét – ízlését, szenvedélyeit és személyisége apró sajátosságait – tükrözi. Minden egyes tulajdonos jelenléte érezhető lesz majd: karaktere és személyisége átszövi a szálloda életét, helyi anekdotákkal és élvezetes beszélgetéssel szórakoztatja a vendégeket, elbűvölő személyességel töltve meg a vendégélményt.

„A házigazdák vendégekkel való mélyen átgondolt kapcsolata tükrözi értékeiket. A történetmesélés és az elkötelezettség pillanatai valódi kapcsolatot teremtenek a közös terekben és a szobákban is. A vendéglátó és a vendég közötti ilyen kötődés hozzájárul a tartalmasabb és emlékezetesebb élményhez.” – tette hozzá Caroline Bénard, az Accor középkategóriás és economy márkákért felelős alelnöke. 

A Handwritten Collection a független vendéglátók igényeit célozza meg.

A bekapcsolódó hotelek többsége nem újonnan épül (jelenleg 80 százalék az átalakított épületek aránya), így egyszerűbb az átállás és a felfuttatás folyamata, fenntarthatóbb a növekedési és fejlődési modell.

A márka szabványai rugalmasak, egyszerűek és könnyen követhetők.

A Handwritten Collection közvetlen elérést kínál az Accor értékesítési, disztribúciós és hűségprogramjaihoz, így a tulajdonosok közvetlen megtérülést és bevételmaximalizálási lehetőséget kapnak, miközben a csoport környezeti, társadalmi és vállalatirányítási keretrendszere (ESG) által nyújtott előnyöket is élvezhetik.

„2022-ben az Accor világszerte átlagosan naponta több mint egy szállodával kötött szerződést, és naponta majdnem egy szállodát meg is nyitottunk. Célunk, hogy folytassuk ezt a növekedést azáltal, hogy előre látjuk vendégeink igényeit, és igazodunk partnereink és tulajdonosaink befektetési szempontjaihoz. A független szállodák egyre inkább igénylik az Accor erőteljes értékesítési és disztribúciós tevékenységét, illetve hűségprogramjának előnyeit – mindez segít bevételeik növelésében és költségeik optimalizálásában, miközben saját karakterük megőrzésével tudnak kimagasló minőségű terméket, szolgáltatást és élményt kínálni. A Handwritten Collection ideális megoldás számukra, amely franchise szerződésre, valamint befektetésük rugalmas és költséghatékony tervezésére biztosít lehetőséget. Örömmel várjuk az együttműködést a tulajdonosokkal és partnerekkel, és reméljük, további szállodákat is üdvözölhetünk ebben a kiemelkedő kollekcióban a világ minden tájáról. Több mint 110, összesen több mint 11 500 szobával rendelkező hotellel tárgyalunk világszerte arról, hogy csatlakozzanak a Handwritten Collection márkához, és 12-vel meg is állapodtunk. Célunk, hogy 2030-ra több mint 250 szálloda legyen a portfólió része.” – mondta Camil Yazbeck, az Accor prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős globális fejlesztési igazgatója.
( onBRANDS )