A dentsu csoporthoz tartozó Carat Hungary nyerte meg a Tchibo több körben zajló médiaügynökségi tenderét.
A Tchibo a régió több országában, így Csehországban, Szlovákiában, Romániában és Magyarországon párhuzamosan írta ki médiaügynökségi tenderét, amelyek egymástól függetlenül futottak. A hazai piacra vonatkozó megbízást – amely az offline médiatevékenységre, valamint az online tevekénységek egy részére egyaránt kiterjed – a Carat Hungary kapta meg.
Bacsa Gábor, a Carat ügyvezetője a tendergyőzelem kapcsán elmondta: „Nagy kihívásnak tartjuk, hogy médiaszakértelmünkkel ennyire komplex üzleti működést támogathatunk. A Tchibo működésében a kávé mellett használati tárgyak rendkívül széles körének kereskedelme is jelen van. A cég egyszerre használ saját offline és online értékesítési csatornákat emellett erősen támaszkodik az élelmiszer-kiskereskedelmi csatornákra is.”
( onBRANDS )