SAJÁT MÁRKÁS RUHÁZATI CIKKEKKEL MEGNYÍLT A TELEKOM BRANDSHOP

A BrandShop a Telekom legújabb kultúraformáló és értékteremtő kezdeményezése. 

Szokatlan megközelítés a márkák világában, gazdag kínálattal megnyitotta virtuális kapuit a Telekom BrandShop. A vállalat webshopjában így a digitális eszközök, készülékek és szolgáltatások mellett immár

saját márkás ruházati termékek és kiegészítők

is megvásárolhatók.

BrandShop a Telekom legújabb kultúraformáló és értékteremtő kezdeményezése. 

A Telekom munkáltatói márkaépítési stratégiájának részeként korábban már elérhetővé tette dolgozói számára saját márkás, egyedi tervezésű ruházati cikkeit és kiegészítőit.

A pozitív visszajelzések és a minőségi Telekom-logós termékek iránti „külső” érdeklődés arra sarkallta a telekommunikációs szolgáltatót, hogy a szélesebb közönség előtt is megnyissa BrandShopját, ahol bárki válogathat a férfi és női pólók, zoknik, táskák, sportruházati cikkek és más izgalmas kiegészítők között.

„A BrandShop a Telekom számára elsősorban nem üzleti célokat szolgál, sokkal inkább kultúraformáló és értékteremtő vállalkozás. Szakítani szeretnénk azzal az általános megközelítéssel, hogy a cégek szinte szégyellik a márkájukat, vagy legalább is szégyenlősek a márkájuk megjelenítése kapcsán. A BrandShop – amely önmeghatározása szerint se nem ajándéktárgy bolt, se nem fashion store, mint a Deutsche Telekom által megvalósított LoveMagenta koncepció – létrehozása demonstrálja azt a szokatlan megközelítésünket, hogy mi büszkék vagyunk arra a márkára, amely több, mint egy évtizede szolgálja ügyfeleit.– mondta az indulás kapcsán Szabó Béla, a Telekom márka-és lakossági kommunikációs igazgatója.

A saját tervezésű ruhadarabok mellett – alkalmi jelleggel – a kínálatában elérhetők magyar márkákkal való kollaborációban megalkotott egyedi termékek is: a BrandShopban már megvásárolható például a Tisza limitált szériás, magenta színű cipője.

A Telekom BrandShop negyedévenként új kollekcióval jelentkezik, ami azt jelenti, hogy a sikertermékek kivételével a teljes árukínálat megújul. A webshopot azonban nem csak szezonváltáskor érdemes felkeresni, hiszen időről időre különleges meglepetésekkel is készülnek.
( onBRANDS )