A Pepsi egyedülálló versenyével a Z-generációra irányítja a figyelmet. A Pepsi Space kampányban szabad kezet és teret kapnak a jelentkezők, hogy megmutathassák Magyarországnak a bennük rejlő kreativitást. A versenyen négy kategóriában lehet pályázni, a pályaművek közül pedig három közismert mentor és a pályázat szervezőiből álló zsűri választja ki a húsz nyertest, akik részt vehetnek egy díjátadó rendezvényen, emellett alkotásaik akár a Pepsi közterületi plakátjaira és digitális felületeire is felkerülhetnek, ezáltal széleskörű ismertségre tehetnek szert.
Már elindult a jelentkezés a Pepsi Space versenyre: július 31-ig várják a kreatív alkotásokat, legyen szó akár audio, akár vizuális, vagy épp audiovizuális alkotásról. Az egyedülálló kezdeményezéssel a Pepsi arra szeretné ösztönözni a fiatalabb generáció tagjait, hogy merjék megmutatni, miként látják a világot, milyen gondolatok foglalkoztatják őket, és vegyék át a reklámok helyét a kreativitásukkal.
Alkoss, csatlakozz és mutasd meg!
A pályázatra 14 éves kortól, témamegkötés nélkül, négy kategóriában lehet beküldeni a pályamunkákat – fotó, grafika, rövid videó és zene/hanganyag – így mindenki a hozzá legközelebb álló formátumban tudja kifejezni magát. Az alkotások elbírálásakor három dolog számít: a kreativitás, az eredetiség és a stílus. Ezek alapján választják ki a húsz nyertest.
A döntésben a zsűrit az a három közismert személy segíti, akik elérik a fiatalabb generáció tagjait, művészetükkel és munkásságukkal hatással vannak rájuk, sok esetben pedig példaképként szolgálnak számukra, ők a Pepsi Space mentorai:
Cinthya Dictator fotóművész, média designer, televíziós szereplő, aki már tizenéves korában az önkifejezés útjára lépett.Danny énekes, rapper és dalszerző, aki csupán pár éve robbant be a magyar zenei életbe, de mára az egyik legtöbb követővel rendelkező hazai előadó.
Trunk „Dablty” Tamás digitális tartalomkészítő, műsorvezető és több könyv szerzője, aki médiajelenlétével egyfajta Z-generációs nagykövetté vált.
A nyertes munkák alkotói egy nagyszabású díjátadón kapnak további bemutatkozási lehetőséget, ahol a sajtó képviselői és a mentorok is jelen lesznek. Emellett a Pepsi által szervezett utókommunikációs kampány is rájuk irányítja majd a figyelmet, melynek keretében a Pepsi reklámok helyén a nyertes alkotások jelennek majd meg.
A Pepsi Space pályázat 2023. június 01-től 2023. július 31-ig tart, a pályaműveket a www.pepsispace.hu oldalon lehet feltölteni.
Érdekes, hogy az Alkoss Szabadon Fiatal Művészekért Alapítvány nem régiben hirdette ki az Alkoss szabadon – Szárnyalj szabadon! művészeti pályázat díjazottjait.
( onBRANDS )