BEJELENTETTE A PREXA NYERTESEIT AZ MPRSZ

Az iparágban nagy hangsúly került a hatásos narratívákra és kommunikációs stratégiákra.

Ünnepi díjátadón hirdette ki a PREXA (PR Excellence Awards Hungary) verseny nyerteseit a Magyar PR Szövetség. A legjobb kommunikációs gyakorlatokat díjazó verseny magyar főzsűrije 12 kategóriában 19 kampányt díjazott, a nemzetközi zsűri pedig egy arany, egy ezüst és egy bronz díjat osztott ki.

Idén a storytelling és az issue management kategóriákban osztották ki a legtöbb díjat, ami azt mutatja, hogy az iparágban

nagy hangsúly került a hatásos narratívákra és kommunikációs stratégiákra.

Az Év Ügynöksége díjat a Noguchi-nak ítélte a zsűri, a kategóriák feletti, összesített fődíjat pedig az ACG Pro nyerte el, „Bright Sky” nevet viselő kampányával.

Az év kiváló szakemberének kivételes teljesítménye és hivatástudata elismeréseként Romet-Balla Ágnest, az SOS Gyermekfalvak alapfejlesztési-értékesítési és kommunikációs igazgatóját választotta a zsűri. Az Utánpótlás díjat Mechiat Zina, az Uniomedia média igazgatója kapta.

„Minden korábbinál jobban megmozgatta a PR szakmát az idei PREXA: soha ennyi pályázat nem érkezett, az előzsűri népesebb és aktívabb volt, mint valaha, és a több mint 40, shortlist-re jutott pályamű élő bemutatója valóságos szakmai ünneppé változott. A pályázók aktivitásában, a pályázatok színvonalában, az előzsűri és a zsűri tagjainak kíváncsiságában és az értékelő beszélgetések minőségében egy ambiciózus, a saját értékteremtő erejében magabiztos szakma tükröződött” – mondta Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője, az MPRSZ alelnöke, a zsűri idei elnöke.

„Szövetségünk egyik legfontosabb célja, hogy jó szakmai gyakorlatok követésére ösztönözze iparágunk szereplőit. A PREXA is ehhez járul hozzá, az elő- és az élő zsűrizés is valódi versenyhelyzetet teremtett. Különösen büszke vagyok, hogy a nemzetközi kategória is egyre fontosabb – mert ez lehet az előszobája a külföldi elismeréseknek, illetve rajtuk keresztül tudjuk megmutatni a hazai szakmát egy nemzetközi közönségnek. ” – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.

A főzsűri tagjai:

Bedy Krisztina ügyvezető, Avantgarde
Berényi Marianna főosztályvezető, Néprajzi Múzeum
Bodó Teodóra Kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgató Magyarországon és az Adria régióban, Bosch csoport
Bőhm Kornél partner, Impact Works
Ferling József alapító, tulajdonos, FERLING
Holló Márta vállalati kommunikációs igazgató, Magyar Telekom
Kőszegi András márkatanácsadó, onBRANDS
Szabó Hedvig Director of Strategy & Client Services, Uniomedia
Valentinyi Katalin Vállalati kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezérigazgató-helyettes, Budapest Airport Zrt.
Weichinger Nóra ügyvezető partner, LWp Kommunikáció

Díjazottak:

A díjazottak és a shortlistre kerültek is pontot kapnak az APEX PR Toplistán.

Fődíj: Bright Sky

Pályázó: ACG Pro

Megbízó: Vodafone Magyarország Alapítvány

Év ügynöksége: Noguchi

Év PR-szakembere:  Romet-Balla Ágnes

Utánpótlás Díj:  Mechiat Zina

Nemzetközi kategória:

Arany:

Help Us Find You!

Pályázó: Lounge Group | Megbízó: Magyar Posta

Ezüst:

Cashfree zone

Pályázó: Uniomedia | Megbízó: Mastercard

Bronz:

Songs unite – Songwriters’ Day 2022

Pályázó: Próbakő Kommunikáció | Megbízó: Artisjus – Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület

Storytelling kategória:

Ezüst:

A Király zarándoklat

Pályázó: RTL

Bronz:

T Phone LIVE! kincsvadászat

Pályázó: Uniomedia Communications | Megbízó: Magyar Telekom

Általános hírnévmenedzsment kategória:

Arany:

Az agrárkarrier élményalapú repozicionálása a Z- és α-generáció körében

Pályázó: Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem

Issue management kategória

Bronz:

Együtt az utakon

Pályázó: Morpho | Megbízó: Suzuki

Mi a közös Debrecenben, Pannonhalmában és a Nespresso-ban: A kávézacc

Pályázó: Next9 Communications | Megbízó: Nestlé Hungária

PR vezérelt integrált kampány kategória:

Arany:

“Hogy fiad méltó legyen” – A kulturális emlékezet formálása A TIZENÖTÖDIK című musical  PR-kommunikációs kampányán keresztül

Pályázó: Salt Communications Kft. | Megbízó: Madách Színház

Ezüst:

A dal összeköt – Dalszerzők Napja 2022

Pályázó: Próbakő Kommunikáció | Megbízó: Artisjus – Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület

Belső kommunikáció kategória:

Arany:

„Köszönjük, hogy kapcsol! – CIP program a DDC-nél”

Pályázó: FERLING Kft. | Megbízó: Duna-Dráva Cement Kft.

Ezüst:

Többgenerációs kollégákkal ünnepli az apák napját a Dreher Sörgyárak (átsorolva Belső kommunikáció kategóriából)

Pályázó: Noguch i| Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.

B2B kampány kategória:

Arany:

Bright Sky

Pályázó: ACG Pro | Megbízó: Vodafone Magyarország Alapítvány

Ezüst:

Fények és gépek – B2B vállalati hírnévépítés különleges rendezvényekkel

Pályázó: FERLING | Megbízó: Körber Hungária Gépgyártó Kft.

Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória:

Arany:

Legyen a színház mindenkié!

Pályázó: ACG Pro | Megbízó: Vodafone Magyarország

Ezüst:

Az emberi oldal

Pályázó: Noguchi | Megbízó: Profession.hu

Pro bono kategória:

Arany  kapott:

Üres asztalok – Valentin-napi kampány

Pályázó: Wavemaker | Megbízó: Budapest Pride és Háttér Társaság

Kis költségvetésű (1 M Ft alatti) kategória:

Arany:

Én is CallCenteresként kezdtem

Pályázó: eSense Nyrt.

Bronz:

„A szex jó dolog – gyakorlati tanácsok: hogyan ne legyél nemibeteg!”

Pályázó: Vágyaim.hu

Építőipar, ingatlan kategória:

Ezüst:

Kontár térkép és Építőiparibizalmi Index 2022.

Pályázó: Mapei Kft.

Közigazgatás, kormányzati, állami intézményi kategória:

Bronz:

5 nap, 5 vers

Pályázó: Lounge Group | Megbízó: Szerencsejáték Zrt

( onBRANDS )