MARKETING ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VEZETŐT NEVEZTEK KI AZ EISBERGNÉL

Gál Judit kiskereskedelmi és szállodaipari szektorból érkezett.

Gál Juditot nevezték ki az Eisberg Hungary marketing és kommunikációs vezetőjének, a vállalat menedzsmentjének tagjaként. Feladata, hogy integráltan vezesse a két területet a vállalat üzleti céljai mentén és hangolja össze az ügynökségek tevékenységét. A vezető korábban a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatója, előtte az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója volt. Spielmann Laura, az Eisberg Hungary korábbi marketing vezetője nemzetközi feladatokat kapott az Eisbergnél, ahol öt ország marketing és kommunikációs feladatait támogatja nemzetközi marketing és kommunikációs menedzser pozícióban.

“Az Eisberg csoporton belül hazánkban legmagasabb az Eisberg piaci részesedése, és a brandtermékek aránya az értékesítésben messze kiemelkedik. A mostani változással − Judit csatlakozásával és Laura nemzetközi feladataival −  azt remélem, hogy a márkaismertség még tovább fog erősödni, annak ellenére, hogy a sajátmárkák fókusza erősödik a kiskereskedelemben. A jövő évi rebrandinggel, az új csomagolással és új termékekkel lendületet adunk a márkának, megmutatjuk, hogy a friss, konyhakész saláta fogyasztása minden korosztályban népszerű. Igyekszünk tudatosítani a szülők felelősségét, hiszünk a példamutatás erejében, ezért hangsúlyozzuk, hogy a saláta, a zöldségek fontos szerepet töltenek be az egészséges táplálkozásban. Van tennivaló bőven, a hazai lakosság 65%-a elhízott vagy túlsúlyos, és ez alól sajnos már a gyermekek sem kivételek. A test és a szellem egy egységet képez, kiemelkedő, széles körű társadalmi szerepvállalásunk ezt a harmóniát igyekszik megmutatni. Köszönöm Juditnak és Laurának, hogy mostantól együtt segítik szakmai tapasztalataikkal vállalatunk és a márkánk erősödését” – mondta Gazsi Zoltán, a vállalat ügyvezetője. 

Gál Juditnak a menedzsment tagjaként kiemelt feladata a vállalat üzleti céljainak támogatása, kinevezésével került a marketing és kommunikációs terület a vállalat vezetőségébe. A vezető feladatai közé tartozik a vállalat marketing és kommunikációs stratégiájának kialakítása, annak megvalósításához kapcsolódó rendezvények, kampányok, platformok menedzselése, a vállalati márkaépítés, valamint a vállalat külső és belső kommunikációs tevékenységének összehangolása. A vállalat szóvivői, reprezentációs feladatai, média- és partnerkapcsolatai, vállalati kapcsolatok és szakmai szövetségek munkájában való részvétel egyaránt hozzá tartoznak. Tréningjét 2023. június 1-jén kezdte a vállalatnál, a vezetői feladatokat október elejétől vette át.
( onBRANDS )