A kelet-közép-európai régióban működő TEILOR luxus ékszerüzletlánc elindította új FLIGHT névvel ellátott kampányát, amely a márka első férfi ékszerkollekcióját mutatja be. Az ékszereket a világ elismert ékszerészeiből álló tervezőcsapat alkotta meg. Az arany, a gyémánt és az ezüst alapanyagok mellett kiemelt szerepet kapott a titán is a TEILOR kollekciójában, amelyet két ikonikus építészeti szimbólum, a piramisok és a felhőkarcolók ihlettek.
„A FLIGHT az első férfi ékszerkollekció, amelyet a márkánk képvisel, és ez az első olyan kollekció, amelyben titánt használtunk. A tervezési folyamat során a nemzetközi szakértelemmel rendelkező tervezőcsapatunk folyamatosan kereste az innovatív megoldásokat a darabok megalkotásához. Egyszerűen fogalmazva, újítottak. Az alkotói szabadság és a bátorság két építészeti szimbóluma – a piramis és a felhőkarcoló – által inspirált ékszereket a titán, az arany, a gyémánt és az ezüst emeli ki igazán. Büszkék vagyunk arra, hogy egy még feltáratlan piaci területre léptünk egy olyan kollekcióval, amelyet márkánk értékei ihlettek: bátorság, alkalmazkodóképesség és kitartás” – mondta Anda Jurcă, a TEILOR kereskedelmi és termékigazgatója.
A kollekció a márka portfóliójának jelentős mérföldköve. A titán, mint a kollekció egyik legfontosabb eleme, a gyémántok beépítésekor különösen gondos feldolgozást igényelt. A tervezők elképzeléseiket egy komplex kollekcióvá alkották meg, a szimbólumokon és a mögötte húzódó történeten keresztül.
A TEILOR a női ékszerekre összpontosított két évtizeden keresztül,
így a FLIGHT kollekciót most teljes mértékben a férfiaknak szentelték, amely egy szimbolikus, mégis szuggesztív gondolat jegyében indult útjára: „Te vagy életed építésze minden egyes nap”.
„A FLIGHT kollekció nem csak a tervezésében mutatja jelentőségét, hanem az azt kísérő történetben is. Az építészeti szimbólumok a bátorság és ambició tükröződései, az ember vágyát jelképezik az új horizontok meghódítására. Azoknak készült, akik kihívásokkal teli célokat tűztek ki maguk elé. A FLIGHT ötvözi a nagyszerű férfias stílust egy olyan üzenettel, ami támogatja azt” – tette hozzá Iulia Novac, a TEILOR marketing menedzsere.
A kollekció darabjai között titán gyűrűk, nyakláncok és karkötők találhatóak fekete gyémántokkal és arany díszítéssel. Az arany teniszkarkötők eleganciát visznek a férfias stílusba, míg az ezüst darabok sokoldalú lehetőséget kínálnak a mindennapi viselethez, miközben megtartják a szimbolikus dizájnt.
( onBRANDS )