SHARDUL THAKUR ÉS MOHAMMAD SHAMI A HELL ENERGY MÁRKANAGYKÖVETEI

A krikett partnerséggel tovább erősítik a sporthoz való kötődésüket.

A krikett óriási népszerűségnek örvend Indiában, az országban tavasszal piacvezető – (Az aludobozos szegmensben, a Nielsen piackutató 2023. májusi adatai alapján, mely a teljes indiai kiskereskedelemben realizáló forgalmat monitorozza érték, mennyiség és darabszám tekintetében.) – pozíciót szerző HELL pedig két élvonalbeli játékossal lépett együttműködésre az idei év legkeresettebb eseményén, a világbajnokságon. A partnerség révén az energiaitalgyártó limitált szériás termékekkel örvendezteti meg fogyasztóit.

Shardul Thakur és Mohammad Shami krikettjátékosokkal együttműködésben dobja piacra Indiában a limitált csomagolású energiaitalát a HELL, a “Cricket Crazy”-t. – írja a BrandEquity.

A Hell márka jelenléte nem újkeletű a sportok területén, nemzetközi szinten sem: korábban az autósport világában már szponzorként jelen volt a AT&T Williams Formula-1 csapatnál, a futball európa-és világbajnokságok alatt pedig rendszerint „Football Fanatic” limitált kiadásokkal jelenik meg.

“Csapatunk támogatójaként a folyamatban lévő krikett világbajnokság alatt a Hell mindanniunk számára kiváló partner. Ragadd meg a Hell energiáját és szurkolj teljes erődből!” – mondta Mohammad Shami .

A kamányról Unnikannan Gangadharan a Hell India országos vezetője: “Büszkék vagyunk arra, hogy a 2023-as legkeresettebb krikettbajnokság során két kiemelkedő krikettjátékossal társulhatunk. E két játékos dinamizmusa, stílusa és érzéke a játék halhatatlan szenvedélyével passzol az márka üzenetünkhöz”.
( onBRANDS )