A Heureka Group 9 országban van jelen, az elmúlt években pedig különböző platformjai, melybe az Árukereső.hu is beletartozik, az európai e-kereskedelmi szektor vezető szereplőivé nőtték ki magukat.
A cégcsoport ambíciója, hogy tovább erősítse jelenlétét, valamint kiterjessze azt a régióban.
A kilenc piacon üzemelő különböző brandek egyedi stílussal, kommunikációval és identitással rendelkeztek,
ez azonban kihívásokkal is járt a hétköznapi működés során. A zökkenőmentes munkavégzés kifejezetten fontos egy olyan cég számára, melynek célja nem csak helyt állni, hanem tovább is fejlődni a nemzetközi színtéren. A Heureka Group felhasználói oldalról is azt tapasztalta, hogy fontos
nem csak egységesíteni a különféle brandeket, hanem frissíteni is azokat,
hogy megfeleljenek a különböző fogyasztói csoportoknak, és a vásárlók következő generációjának is.
A Heureka Group így egy vadonatúj, merész vizuális stílussal és kommunikációval állt elő.
A megújulástól a nemzetközi pozíció erősödését várja,
ahogy azt is, hogy újabb potenciális vásárlókat vonz be, mindeközben műveleti oldalról még hatékonyabbá és gördülékenyebbé válik majd a munkavégzés. Ez pedig csupán az első lépés egy jövőbeni, mélyebb konszolidáció felé.
A logók, a formatervezés és az új stílus mind egy közös, modern vonalat követnek, garantálva az egyértelmű, letisztult megjelenést és kommunikációt. Az Árukereső eddigi logóját kiegészítő címkét egy felkiáltójel váltja, szimbolizálva azt a pozitív hangulatot, amit akkor érezhetünk, amikor sok böngészés után végre megtaláljuk a vágyott terméket és vele együtt a tökéletes ajánlatot.
A Heureka Group a változtatás jelentősége miatt egy átgondolt, komplex folyamat után választotta ki a cseh Planetary és a Studio Marvil ügynökségeket a kreatív munka elvégzéséhez, ugyanis kiváló elképzeléseik remekül illeszkednek a vállalat koncepcióiba.
“Ezek az újítások csupán az első lépései egy nagy, mind a kilenc piacot érintő egységesítésnek.A Heureka Group részeként izgalmas változásoknak nézünk elébe, amik középpontjában a felhasználói élmény áll. Erről szólnak legújabb reklámjaink is, melyek fő gondolata a ‘Válassz tökéletesen!’. Célunk ugyanis nem csupán segíteni a választásban, hanem az is, hogy ez átgondoltan, könnyedén és persze tökéletesen menjen mindenki számára.” – fogalmazott Szták András, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója.
Az internet napjainkban őrülten sok lehetőséget és kedvezményt sorakoztat fel, igazán összetett feladattá téve az online vásárlást. Az Árukereső.hu felmérései azt bizonyítják, hogy a “bőség zavara” miatt érzett frusztráció az online vásárlási folyamat egyik legfőbb nehézsége. A cél, hogy mindenki számára egyszerűbbé váljon ez. A platformokon a valós felhasználói vélemények és a megbízható webshopoktól származó ajánlatok segítségével a vásárlók átfogóbb betekintést kaphatnak az ajánlatok sokaságáról. Abban segít tehát az Árukereső.hu és a Heureka Group, ami a legnagyobb kihívást tartogatja. Aki az Árukereső.hu-val választ, az megtapasztalhatja, hogy mit is jelent új szlogenje: “Válassz tökéletesen!”
( onBRANDS )