TELEKOM KARÁCSONYI KAMPÁNY

A nemzetközi kampány itthon december 1-jén indul.

Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.

A Deutsche Telekom idei nemzetközi karácsonyi kampánya egymás megértéséről, a kölcsönös figyelemről és azokról a kérdésekről szól, amelyek valóban összekötnek bennünket az év minden napján. A kampány filmjét a MUW Saatchi & Saatchi (Szlovákia) készítette. A film üzenete, hogy a karácsony összekötheti a különböző hátterű embereket, elsimíthatja a mindennapokban konfliktusokhoz vezető félreértéseket, amelyeket gyakran rosszul feltett kérdések okoznak. Az őszinte odafigyelés és a másik megértésére irányuló beszélgetés ugyanakkor közelebb hozhatja egymáshoz az embereket, családtagokat.

A film kísérőzenéje az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dal. A tavalyi évhez hasonlóan

a Deutsche Telekom ismét nemzetközi karácsonyi kampányt fejlesztett,

így a központi reklámfilm kilenc országban – köztük Magyarországon – egyszerre fut. A magyar adaptáció humorral fűszerezve arra világít rá, hogy sok téma okozhat félreértéseket közöttünk, ám a karácsony alkalom arra, hogy elkezdjük megérteni és elfogadni egymást, akár annak ellenére, hogy más az ízlésünk, véleményünk vagy a különböző életszakaszokból adódóan eltérő a világlátásunk.

„Idei karácsonyi kampányunkkal azt szeretnénk elmondani, hogy az ünnep legnagyobb ajándéka a valódi odafigyelés. Meggyőződésünk, hogy egymás jobb megismerése előrevisz bennünket. Felelős márkaként fontosnak tartjuk, hogy egy olyan, nehézségekkel terhelt időszakban, mint a jelenlegi, egymás megértésére, az értő figyelemre biztassuk az embereket. Mi pedig kiemelten odafigyelünk ügyfeleinkre, akiknek ezúttal is számos jósággal kedveskedünk, bizonyítva ezzel azt, hogy ebben az időszakban is számíthatnak ránk” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A kampány időszakában a Telekom ezúttal is többféle módon kedveskedik ügyfeleinek. December 1-től január 15-ig készülék vásárlása esetén lehetőség lesz a halasztott fizetésre, mert az első havi készülékrészletet a Telekom átvállalja. Az ünnepre hangolódva a Telekom filmkínálatában erre dedikált mappában advent kezdetétől vízkeresztig féláron lesznek elérhetők idei filmpremierek és az ünnepi szezon slágerfilmjei. A Telekom alkalmazásban elérhető Magenta Moments világában számos ünnepi nyeremény és kedvezmény várja az ügyfeleket.

A Telekom alkalmazást a feltöltőkártyás ügyfeleknek is érdemes figyelni, mert december végéig minden szerdán igényeik szerint 1 napos díjmentes korlátlan net és beszélgetés közül választhatnak a Domino előfizetők. És ez még nem minden, a lakossági és üzleti ügyfelek számára a Telekom ígérete szerint decemberben további kedvezmények érkeznek.

A hazai kampány keretében egy különleges digitális kártyajátékkal is készül a Telekom, mely a nemrég indított Hello Szülő oldalon (www.helloszulo.hu) lesz elérhető december közepétől. Ez a pszichológiai megközelítésű kártyajáték olyan beszélgetéseket indíthat el a családban, amely egymás és önmagunk jobb megértéséhez vezet el bennünket. A játékhoz elég egy telefon vagy tablet, amit az asztal közepére rakva, közösen használhatnak a családtagok.

A Hello Szülő egy olyan új internetes platform, ahol kifejezetten a digitális kor szülői kihívásainak jobb megértésében segítenek. Számtalan családi kérdés, dilemma, tabu kerül terítékre – azok a témák is, amelyek a generációk közötti leggyakoribb konfliktusokat és félreértéseket eredményezik. Ezen az oldalon sok okos módszert, praktikus tudást, cikket, interjút, ajánlatot, podcast-adást és videós tartalmat találhatnak az érdeklődő családok, az alábbi négy témakör köré rendezve: biztonságban a neten, okosabb hétköznapok, tanulás és fejlődés, boldog család.

„Karácsonyi kampányunk egyben új szlogenünk bevezető kampánya is. Connecting your world. – december 1-től ezt a szlogent használja nemzetközi szinten a Telekom márka. Azt szeretnénk üzenni ezzel az embereknek, hogy digitális optimistákként összekötjük őket a digitális világ által nyújtott végtelen lehetőségekkel. A mi küldetésünk, hogy ezeket a lehetőségeket felhasználva mindenki elérhesse a céljait, sikeresebb legyen a magán vagy az üzleti életben.” – mondta a kampánnyal kapcsolatban Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
( onBRANDS )