A Red Lemon Media a „LEGO Oroszlán” projektért vehette át az elismerést. Az ügynökség csapata a megbízó LEGO Hungaryval, valamint a kampányban közreműködő Well PR és MOMART 2020 Marketinggel közösen vehetett át három arany, illetve az idei egyetlen platina elismerést is.
Az „Év Leghatékonyabb Megbízója” a LEGO Hungary lett.
Az Effie magyarországi szervezői – az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfő este a Budavári Lovardában 22. alkalommal tartották meg a marketingkommunikációs hatékonysági verseny díjazottjainak kihirdetését.
Az Effie szervezőinek közleménye szerint nemcsak a rekordszámú elismerést besöprő abszolút nyertes „LEGO Oroszlán” és a rangos helyszín miatt volt különleges az esemény, hanem azért is, mert 2019 után először újra nagyszabású díjátadó gálaesten vehették át megérdemelt díjaikat a bizonyítottan hatékony kommunikációs kampányok alkotói, megbízói és ügynökségei.
Az idei év legtöbb, szám szerint három Arany Effie díját a „LEGO Oroszlán”-nal – a Big Marketing Idea, az Egyéb tartós/nem tartós fogyasztási cikkek és a Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok kategóriában – nyerte a LEGO Hungary és a Red Lemon Media, a kampányban közreműködött még a Well PR és a MOMART 2020 Marketing.
Az arany díjak nyertesei közül hirdetett abszolút nyertest a Platina Zsűri, akik
egyhangú döntéssel a „LEGO Oroszlán”-nak ítélték oda a legjobbak közül is a legjobbnak járó elismerést.
A zsűri indoklása szerint a nyertes pályaműben bemutatott márkaküldetés – inspirálni a jövő építőit – értelmes, mégis játékos megvalósítása kiemelkedően hatékonyra sikerült médiaköltés nélkül: a „big marketing idea” – egy jól ismert hazai történelmi szimbólum kreatív bevonása – segítségével. A megvalósított koncepció így hosszabb távon, komplex módon szolgálja nemcsak a kitűzött célt, hanem történelmi/kulturális értékeinket is közelebb hozza, kézzel foghatóvá teszi minden korosztály számára.
A három Arany és a Platina díj mellett
az idei Effie „Év Ügynöksége” címet a Red Lemon Media érdemelte ki.
Hajagos Rita, az ügynökség ügyvezető partnere elmondta, csapata számára azért is különleges ez a díj, mert PR-ügynökség a reklámszakmában ritkán nyer elismerést.
„Hatalmas szakmai mérföldkő számunkra ez a díj és külön az Év Ügynöksége elismerés is, hiszen PR-ügynökség nem nyert még a hazai Effie történetében ilyen címet. Mivel a piac meghatározó kommunikációs szakemberei zsűriztek, így ez még különlegesebbé teszi számunkra ezeket az elismeréseket. A „LEGO Oroszlán” projekt egy klasszikus ügynökségi ötletelésen született, megvalósítása olyan csapatmunka eredménye, amely minden ügynökség és kreatív számára bizonyítja, hogy egy LEGO-kockányi ötletből is lehet díjnyertes alkotás. Köszönjük a projekt minden résztvevőjének, ügyfelünknek, a társügynökségeknek, de legfőképpen a csapatunknak ezt a díjat!” – mondta Hajagos Rita.
( onBRANDS )