A TikTok a Z generáció több mint fele számára a választott keresőmotor, és minden más platformnál jobban befolyásolja vásárlási döntéseiket. Ez a Her Campus Media, a Z generációs média- és főiskolai marketingcég új felmérése szerint.
Bár a Google uralja a keresést az Egyesült Államokban (77,5%) és világszerte (83,5%),
a Google elismerte, hogy számára a TikTok keresés egyre növekvő fenyegetés.
Bár a TikTok nem egy internetes kereső, mint a Google, de láthatónak kell lennie, amikor a felhasználók releváns témákra, márkára, vállalkozására vagy termékeire keresnek.
Összességében a Z generáció 74%-a használ TikTok keresést. A felmérésben résztvevők 51%-a a TikTokot választotta keresőmotorjának a Google helyett.
A három legnagyobb ok:
Az eredmények videó formátuma (69%)
Relevánsabb válaszok (65%)
Személyre szabott válaszok (47%)
A TikTok arra készteti az embereket, hogy vásároljanak.
A TikTok jelentése szerint 12,4 milliárd videómegtekintést ért el . 4 Z generációsból majdnem 3 vásárolt valamit, miután meglátta a TikTokon: 72%-a vásárolt egy terméket, miután látta a TikTokon.
A Z generáció nagymértékben támaszkodik a közösségi médiára a vásárlási ötletek, valamint az új márkák és termékek felfedezésében, a felmérésben résztvevők 61%-a nyilatkozott úgy, hogy
jobban bízik az influencerekben és márkákban, mint a családjában vagy a barátokban, ha ajánlásokat kapnak.
70,34% az influencereket keresi
62,31% a márkákat nézi
61,17% „valaki, akiben megbízom”
TikTok kontra Instagram. A TikTok a Z generációval nyer, ha videotartalomról van szó, az Instagram viszont a napi használatban:
76%-a szívesebben néz videókat a TikTokon (szemben a 16%-kal az Instagramon, ami 18%-os növekedés 2022-hez képest.)
95%-uk naponta használja az Instagramot (10%-os növekedés 2022-höz képest), míg 80%-uk minden nap használja a TikTokot (14%-os növekedés 2022-höz képest).
Az adatokról: itt.
( onBRANDS )