Ez a megállapodás hihetetlenül magasra, 42 évre emeli a partnerséget így a Premier League és a klub történetének leghosszabb partnere. Ez az egyedülálló és hosszan tartó kapcsolat a Liverpool Football Club és a Carlsberg között először 1992-ben indult útjára, amikor a Carlsberg a klub fő partnerévé vált és a vörösök mezének előterében büszke helyet foglalt el.
Ezalatt a pályán a klub legikonikusabb és legünnepeltebb pillanatainak volt tanúja, köztük a felejthetetlen döntőknek és kupáknak.
A Carlsberg 2010-ben a klub hivatalos sörévé vált, és ennek az évtizedes megújulásnak köszönhetően legalább 2034-ig az is marad.
A Carlsberggel való együttműködés megújításáról Ben Latty, a Liverpool Football Club kereskedelmi igazgatója elmondta: „Nagyon örülünk, hogy Carlsberg még tíz évig az LFC partnercsalád tagja lehet. Ennek a megállapodásnak a hosszú élettartama bizonyítja egymás iránti elkötelezettségünket és az eddigi partnerségünk sikerét, amely a mélyen gyökerező közös értékekre épült. 1992 óta jó úton haladunk a Carlsberggel, és többnek tekintjük őket, mint partnernek, igazi szurkolói a Liverpool Football Clubnak. Be vannak szőve a klub szövetébe, férfi és női csapataink között, és kíváncsian várjuk, mit hoz a következő tíz év ennek a csodálatos együttműködésnek.”
Louise Bach, a Carlsberg globális szponzorálási igazgatója hozzáteszi: „Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy újabb 10 évvel bővíthetjük a Carlsberg és a Liverpool FC ikonikus partnerségét. Az elmúlt három évtizedben egymás mellett álltunk a hullámvölgyön keresztül, és egymás DNS-ének részévé váltunk. A partnerség mélyen gyökerezik közös értékeinkben, és nagyon izgatottak vagyunk a következő évtizedben. Alig várjuk, hogy ezt az egyedülálló partnerséget elhozhassuk a futballrajongók millióihoz szerte a világon, mert a Liverpool FC-hez hasonlóan mi is, a Carlsbergnél, a szurkolókat helyezzük előtérbe.”
Hűséges partnereként az LFC és a Carlsberg egymás mellett dolgozott azon, hogy hatásos és tartalmas kampányokat és termékeket hozzon létre, amelyek a klub fényes történelmét – és ami a legfontosabb – a rajongóit ünneplik.
( onBRANDS )