NAGYSZABÁSÚ FEJLESZTÉSEKKEL INDÍTJA AZ ÉVET A CENTRAL MÉDIACSOPORT

Még erősebb tartalomgyártási szolgáltatást épít a kiadó 2024-ben.

A Central Médiacsoport dinamikusabb vállalati struktúrával készül fel a jövő kihívásaira 2024-ben.

Az új struktúrában a vállalat február 1-től Kreatív és kommunikációs igazgatóságot hoz létre. Ennek célja a változó médiapiaci igényeknek megfelelve a teljes iparági vertikumot lefedő szolgáltatáscsomagot nyújtani. A Kreatív és kommunikációs igazgatóság összefogja és koordinálja a Central Content üzletág működését, a multimédiás tartalomgyártó csapatot, a vállalati és B2B kommunikációt, valamint a sales és termékoldali natív csapatok munkafolyamatait is egyszerűsíti.

„Nem titkolt célunk, hogy új típusú bevételi lábak kiépítésével hosszú távon kilépjünk a hagyományos – kizárólag magazinolvasói és reklámpiaci bevételekre építő – médiamodellből. Az elmúlt időszakban, főleg a 2020-as év óta több olyan jellegű akvizíción és üzlet- és termékfejlesztési folyamaton vagyunk túl, ahol már nem csak a reklámfelületeink monetizálása az egyedüli bevételi forrás. Ebbe a folyamatba illeszkedik a Central Content üzletágunk fejlesztése és az új igazgatóság létrehozása is. Ez egy változási folyamat következő állomása” – mondta el a változás kapcsán Vági Róbert vezérigazgató-helyettes.

A Kreatív és kommunikációs igazgatóságot Pácsonyi Daniella vezeti, akinek korábbi női digitálisportfólió-igazgatói pozícióját március 1-től egy új vezető fogja betölteni. Az új igazgatóságban Daniella munkáját Erdélyi Péter és Tóth Alexandra kiemelt ügyfélkapcsolati vezetők, Szentes Adél natív tartalmi csoportvezető, Benedikty Marcell videó- és fotóstúdió-vezető, valamint Roczkó Zsuzsa vállalati kommunikációs vezető támogatja a jövőben.

„A Central erőssége, hogy nemcsak az olvasópiacot tudja maradéktalanul kiszolgálni, de kreatív ötleteinknek köszönhetően a hirdetők is elégedettek az általunk készített tartalmakkal. Az újonnan létrejött igazgatóság célja, hogy a cégnél dolgozó kreatív szakemberek még nagyobb teret kapjanak, új és egyedi ötleteikkel ne csak az olvasók, hanem a hirdetők is még szélesebb körben találkozhassanak. Ezzel egyrészt a videós, natív és PR-jellegű hirdetéseinknek szeretnénk egy új, hatékonyabb és az eddigieknél is kreatívabb megoldásokat kínáló hátteret adni, másrészt pedig a meglévő, profi és költséghatékony infrastruktúránkra támaszkodva kreatívkészítésben, saját tartalom előállításban, illetve rendezvényszervezésben szeretnénk segíteni partnereinket” – mondta el a kinevezése kapcsán Pácsonyi Daniella.

A fejlesztés részeként a Central Médiacsoport egy új kereskedelmi igazgatót is kinevezett Szeder Attila személyében. A szakember az Adevintánál töltött évek alatt számos területen szerzett széleskörű tapasztalatot a lokális és globális display és apróhirdetési piacok működéséről. Többek közt a Használtautó.hu apróhirdetési bevételeiért, a Key Account csapat irányításáért és üzletfejlesztési feladatokért felelt. Pályája során öt évet dolgozott az Origo Media Groupnál account manager pozícióban, és a KPMG-nél könyvvizsgálati területen is szerzett tapasztalatokat.

Az új Kereskedelmi igazgatóságban Szeder Attila mellett a sales front office területen Dévay Gabriella magazin értékesítési vezető, Éder Zsuzsanna digitális értékesítési vezető és Bálint Barnabás programozott értékesítési vezető foglalnak helyet.

„Izgalmas időszakban érkezem a Central Médiacsoporthoz, ahol az elmúlt években megszerzett tapasztalataimat szeretném kamatoztatni mind folyamatfejlesztésben, mind stratégiai gondolkodásban. 2024-ben a hirdetői piac élénkülését várom, melyet a Central portfóliója, a csapatokban rejlő szakértelem maximálisan tud majd támogatni és kiszolgálni. A Centrallal nemcsak az értékeink azonosak, de a jövőről alkotott elképzeléseink és jövőbeli céljaink is egybecsengenek: közös erővel dolgozunk majd azon, hogy elérjük azt a bizonyos következő szintet” – mondta Szeder Attila, a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója, aki ezentúl a vezetői testületben is helyet foglal.

Szeder Attila és Pácsonyi Daniella közvetlenül a kiadó vezérigazgató-helyettese, Vági Róbert irányítása alatt fognak dolgozni.

Szabó Zsolt, a Central Médiacsoport digitális értékesítési vezetője, valamint Kisszékelyi Veronika kereskedelmi operatív vezető 2024 elején távozik a Centraltól.
( onBRANDS )