A Content Studio feladata, hogy segítse a partnereket a tartalomstratégiájuk kialakításában, valamint az ötletek multiplatform megvalósításában. A tartalomgyártói üzletág a Marquard két évtizedes kiadói tapasztalatával, content produceri szakértelmével, gyártási kapacitásával és kutató-adatgyűjtő szolgáltatásával támogatja a márkákat, hogy a számukra fontos történetek hatékonyan eljussanak a fogyasztók digitális eszközeire, szívébe és emlékezetébe.
A Content Studio jelenleg is számos iparágban dolgozik ügyfeleivel a brand kiadványok, tartalmak készítésében, teljeskörű kreatív koncepciók megvalósításában. A most elkészült weboldal betekintést nyújt a jelenlegi és korábbi együttműködések módszertanába, valamint a szolgáltatások sorába is.
Tarapcsák Dalma személyében operatív vezetőt is kapott a Content Studio. A szakember ismeri a tartalomgyártás minden oldalát, hiszen évekig dolgozott újságíróként, kommunikációs vezetőként és felelt márkamagazinért. Dalma 2013-ban csatlakozott először a Marquard csapatához, volt a JOY magazin szerkesztője, valamint főszerkesztő-helyettese is, a dm active beauty kiadványon pedig kereken tíz éve dolgozik megszakítás nélkül. Tarapcsák Dalma a Content Studio operatív irányítása mellett megtartja főszerkesztői pozícióját is.
„Álmodni jó, megvalósítani még jobb. Legyen szó egy nagyratörő tervről, egy elképzelés kidolgozásáról, egy akadály megugrásáról – minden kihívás könnyebbé válik, ha biztos, támogató, szakértő társat tudhatunk magunk mögött. Az ügyfelek számára mi vagyunk ez a kreatív, lehetetlent nem ismerő partner, aki komplex segítséget nyújt és minden platformon otthon van” – mondta el Tarapcsák Dalma.
( onBRANDS )