SZEMÉLYES MÁRKAROMBOLÁS

Személyes márkát is lehet rombolni, ha van.

Természetesen személyes márkája mindenkinek van, a kérdés, hogy tudatosan építi-e.

Ez azt is jelenti, hogy bármilyen is legyen a személyes márkád, van még mit rombolni rajta!

Onnan jutott ez eszembe, hogy Magyarországon az angol Ligakupa-döntőt az Arena4 televíziós csatorna közvetítette, a helyszínen pedig Sebők Vilmos szaktársával, Monoki Lehellel közreműködve a meccs végén – mondjuk ki – mínősíthetetlenül viselkedett. Miközben a Liverpool szurkolók a csapattal együtt ünnepeltek, hősünk saját egójától vezérelve bement a pályára és meglehetősen tiszteletlenül viselkedett. Ebben a stílusban a kocsmában jónéhány feles után viselkedik így valaki.

Jó poén, elragadta a hév – menthetnénk fel, de alapvetően semmi keresnivalója nem volt ott, udvariatlan és etikátlan volt, de amiről nem beszélnek, hogy konkrétan

az esemény szigorú írott szabályai ellen is nagyot vétett.

Az, hogy hogyan rogánlja valaki a saját személyes márkáját, szíve joga, de  ennél fontosabb, hogy ezzel ne okozzon másoknak is komoly feladatokat és károkat!

“A humorista Bill Hicks azt mondta, a világot megfertőzték a lázban élő egók. “Az ego az ellenség”- ben Ryan Holiday mindannyiunk számára felírja a megfelelő gyógymódot: az alázatot.”

Kőszegi András )