A BORSODI A MAGYAR FUTBALLVÁLOGATOTT HIVATALOS SÖRE

Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó Szövetség.

A vállalat elkötelezettségének, a futball szeretetének, a válogatott és a szurkolók iránti elhivatottságának jeleként az együttműködés a Borsodi márka 2024-es vizuális megjelenéseiben is vissza fog köszönni.

„A Borsodi sör és a futball kapcsolatának évtizedes hagyományai vannak, ezért is szolgál örömünkre, hogy 15 év után ismét együtt tudunk működni a Magyar Labdarúgó Szövetséggel és közösen szurkolhatunk a válogatott sikeres szerepléséért az idei Európa Bajnokságon” – fogalmazott Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója a szerződés aláírása kapcsán.

A Borsodi Sörgyár elkötelezetten támogatja a hazai labdarúgást, legyen szó a válogatottról, profi klubokról vagy amatőr csapatokról.

„Mindig igyekszünk megtalálni azokat a megoldásokat, együttműködéseket, amikkel a leghatékonyabb módon érjük el fogyasztóinkat és támogathatjuk márkáinkat. A magyar férfi labdarúgó-válogatott egyre sikeresebb és népszerűbb, úgy, ahogy a Borsodi sör is egyre kedveltebb a fogyasztók körében. A foci évtizedek óta benne van a Borsodi Sörgyár és Borsodi márka DNS-ében. Így számunkra természetes volt ez a partnerség” – mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.

Az együttműködés időtartamára a Borsodi termékcsalád is új köntösbe bújik.

„A tradicionális kommunikációs eszközeinken kívül a Borsodi logóban is utalunk a válogatottal való kapcsolatunkra, továbbá a Borsodi Világos, a Borsodi Bivaly és a Borsodi Mester csomagolásain a válogatott legszebb pillanataival is találkozhatnak a fogyasztók.” – tette hozzá Spiegel György.

A megújult külső esetében, a Borsodi Sörgyár jelenleg is az irányadó jogszabályoknak és önszabályozásnak megfelelően jár el és kizárólag 25 év feletti játékosokat jelenít meg a csomagoláson és a kommunikációjában.
( onBRANDS )