A HELL ICE COFFEE 2023. áprilisában indította el a termékportfóliója megújulásához kapcsolódó ICEMEN kreatív platformot, ami azóta is 25 országban fut ATL és digitális csatornákon egyaránt.
2024-ben a HELL egy olyan kampánnyal szerette volna tovább folytatni, és egyben kiegészíteni ezt a platformot, ami koncentráltan hazánk piacvezető read-to-drink jegeskávéjánakadottságait helyezi fókuszba.
A kampány célja, hogy bemutassa a HELL ICE COFFEE minőségi alapanyagait, valamint a fogyasztók körében mélyítse az üzenetét annak, hogy a termék valódi kávékivonatból készül.
A kampány 2024. március 18-tól fut televízióban Magyarországon, valamint 16 további országban online felületeken.
A brand egy látványos beauty spotban kalauzolja végig a nézőket azon, hogy mit rejt a HELL ICE COFFEE doboz, így bemutatva a jegeskávé ínycsiklandó összetevőit. Ehhez a márka a valós összetevőkből külön kis világot épített a filmhez, amiben kávébab alagutakon, tejeskávé örvényeken és jégkocka kompozíciókon keresztül vezet az út a jegeskávé felé.
( onBRANDS )