SZOBOSZLAI „DOMI MEKIS KEDVENCE”

Hosszú távú együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya és a hazai Meki.

Hosszú távú, több évre szóló együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik és a magyarországi McDonald’s. A partnerség első lépéseként május 30-án, a Szoboszlai Live eseményen a szurkolók is megismerhetik Domi kedvenc mekis menüjét, ami június 4. után bárki számára elérhető lesz.

Az együttműködés részeként a válogatott labdarúgó a hazai Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány munkáját is segíteni fogja.

Bárkinek lehet kedvenc mekis menüje. Ezzel a gondolattal indult 2020-ban az Egyesült Államokban a Famous Orders Super Bowl-szpot. A reklámfilm sikerén felbuzdulva, a McDonald’s egy lépéssel tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára is, hogy megrendelhessék kedvenc hírességük kedvenc mekis menüjét. A Famous Orders (itthon: “Mekis kedvencek”) így kilépett a reklámok világából, és valódi éttermi ajánlatként jött létre. Az elmúlt évek során a márka elsősorban zenei előadókkal működött együtt globálisan, köztük Travis Scott-tal, J Balvinnal, majd a BTS-szel. A hazai hírességek közül

itthon Szoboszlai Dominik kedvenc mekis termékeiből összeállított menüje lesz először terítéken,

ezzel nálunk is útjára indul a világszerte sikeres program.

„Nem számít, milyen sikeres vagy híres vagy, bárkinek lehet egy kedvenc McDonald’s menüje. Ez a McDonald’s Famous Orders kampányának alapgondolata. Amikor a hazai bevezetést terveztük, nem volt kérdés, hogy itthon is egy igazi világsztárral dolgozzunk együtt. Adta magát, hogy a helyi Mekis kedvencek kampányunkat egy izgalmas egyedi választással, Domi kedvenceivel indítsuk el. Reméljük, hogy vendégeinknek és Dominik rajongóinak egyaránt nagy örömet szerzünk ezzel a menüvel. Együttműködésünket több évre tervezzük, amely során Dominik az idén 30 éves Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány missziójában is részt vesz” – mondta Égi Zsolt, a magyarországi McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. ügyvezetője.

A „Domi Mekis kedvence” menühöz 360 fokos, országos kommunikációs kampány társul majd.

„Korábban többször szóba került már, hogy valahogy természetes kapcsolatom van a McDonald’s-szal. Egy-egy sikerélmény, vagy elért eredmény után a Meki is gyakran képbe került. Szuper érzés és megtisztelő, hogy egy ilyen világmárka partnere lehetek. Különleges számomra, hogy idehaza az én kedvenceimmel ismerkedhetnek meg először a mekirajongók, és ezzel világsztár előadók és sportolók sorához csatlakozhatok” – mondta Szoboszlai Dominik.

Hogy mik is Domi mekis kedvencei? A május 30-adikai Szoboszlai Live eseményen mindenre fény derül.

A magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya márciusban kötött hosszú távú együttműködéstés a Magyar Telekommal is.
( onBRANDS )