Az abroncsgyár kollégái a szívükön viselik a magyar válogatott sikerét, ezért a csoportmeccsek idejére piros-fehér-zöld színekkel is üzenik: „Hajrá, magyarok!”. A gyárkivilágításon felül többféle aktivitásban is részt vehetnek a kollégák: például tesztelhetik tudásukat egy focistafrizura-kvízen és megmérkőzhetnek egy tippjátékon is. A bajnokság időszaka alatt az ínyenceknek is kedveskednek, hiszen a dolgozók minden héten német tematikus ételeket kóstolhatnak az üzem kantinjában.
A kollégák továbbá – a termelés zavartalan biztosítása mellett – a munkaidő alatt is követhetik élőben a válogatott csoportmérkőzéseinek alakulását. A Bridgestone nemcsak alkalmi, hanem állandó támogatója is a sportnak: a vállalat a 2024-es párizsi olimpiai- és paralimpiai játékok világszintű támogatója, ezenfelül rendszeresen szervez belső focibajnokságokat, futóprogramokat és közös kerékpározásokat; emellett részt vesz jótékonysági sporteseményeken is.
„Amikor a válogatott játszik, az a gyárunkban szinte nemzeti ünnep. Jó érzés látni, hogy mekkora közösségkovácsoló ereje van annak, ha pályára lép a magyar csapat. Én magam is lelkesen drukkolok minden meccsen, és csodálatos látni, hogy ez a szenvedély mennyire összehozza a közösséget. A Bridgestone-nál hiszünk abban, hogy a sport képes áthidalni a különbségeket és erősíteni a közösségi szellemet” – mondta el Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya ügyvezető igazgatója.
( onBRANDS )